فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

The Dark Knight Rises

+ تو از مرگ نمیترسی، فکر میکنی این تو رو قوی تر میکنه؟ بلکه تو رو ضعیف تر میکنه.

- چرا

+ چطور میتونی سری تر از حد ممکن بدوی؟ بیش از حد بجنگی؟ بدون قوی ترین انگیزه ای که در هر انسانی وجود داره

الکامپ

امروز با کش و قوس فراوان با ب رفتم الکامپ تا جایزه ای که مال من بود رو بگیره...

the dark knight

فیلم خیلی خوبی بود. اون سیاهی فیلم قبل رو نداشت. خب فانتزیش خیلی دیگه بعضی جا فانتزی میشد ولی موضوعی که دست مایه قرار گرفته بود رو دوست داشتم

مردم اگه یه نفر رو نکشید یه بیمارستان میره رو هوا

یا هرکشتی اونیکی رو غرق کرنه نجات پیدا میکنه

ایمان هرکی تا کجاست چیزی که من بهش خیلی علاقه دارم

بت من بی جوکر بی معنیه

شر اگر خیر نبود، تا امروز از بین رفته بود. نیچه


مارول

اومدم اونجرز رو ببینم دیدم اونجرز 4عه گفتم بزار برم از یک ببینم

بعد دیدم خوب این قهرمانا داستان دارن برم اونا رم ببینم

آخرش معلوم شد قبل دیدن اونجرزی که دانلود کرده بودم با 21ی فیلم دیگه رو ببینم

۱- کاپیتان آمریکا : اولین انتقام گیرنده (Captain America: The First Avenger)
۲- مرد آهنی (Iron Man)
۳- هالک باورنکردنی (The Incredible Hulk)
۴- مرد آهنی ۲ (Iron Man 2)
۵- ثور (Thor)
۶- انتقام جویان (The Avengers)
۷- مرد آهنی ۳ (Iron Man 3)
۸- ثور “دنیای تاریک ” (Thor: The Dark World)
۹- کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier)
۱۰- نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)
۱۱- نگهبانان کهکشان ۲ (Guardians of the Galaxy, Vol. 2)
۱۲- انتقام جویان : عصر آلترون ها (The Avengers: Age of Ultron)
۱۳- مرد مورچه ایی (Ant-Man)
۱۴- کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی (Captain America: Civil War)
۱۵- دکتر استرنج (Doctor Strange)
۱۶- مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)
۱۷- ثور (Thor: Ragnarok)
۱۸- پلنگ سیاه (Black Panther)
۱۹- انتقام جویان : جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War)
۲۰- مرد مورچه ایی (Ant-Man and the Wasp)
۲۱- کاپیتان مارول (Captain Marvel)
۲۲- انتقام جویان ۴ (Avengers 4)

حرام

در چند مورد ربا حلال است که عبارتند از:
1- اگر مسلمان از کافری که در پناه اسلام نیست ربا بگیرد، اشکال ندارد؛
2- زن و شوهر دائمی اگر از یکدیگر ربا بگیرند، حرام نیست؛

3- پدر و فرزند اگر از یکدیگر ربا بگیرند حرام نیست، لیکن بین مادر و فرزند، مشهور از فقها فرموده اند، ربا حرام است.

قَالَ النَّبِیُّ ص:
ثَلَاثٌ یَحْسُنُ فِیهِنَّ الْکَذِبُ : الْمَکِیدَةُ فِی الْحَرْبِ وَ عِدَتُکَ زَوْجَتَکَ وَ الْإِصْلَاحُ بَیْنَ النَّاسِ .
پیامبر خدا (ص) فرمود: سه چیز است که دروغ گفتن در آنها خوب است: حیله در جنگ و وعده دادن تو به همسرت و اصلاح میان مردم.
الخصال، ج‏1، ص: 87 حدیث 20 (این روایت طولانی است در اینجا قسمت اول آن ذکر شده است)

پارس جنوبی

انگار بیشتر میدان مشترک گاز پارس جنوبی تو قطر عه

چک

چکو میکشه برا پارچه فروش/ بدهیش رو میده یادش میره چکو بگیریه/ دو سال بعد موقع گرفتن وام میگن چک برگشتی داری

میره بانک میگن اقای اخر چکو برگشت زده/ زنگ میزنن آقای آخر لاشه رو بگیرن میگه من از تاجر نخ چکو گرفتم انم گفت برگشت بزن چکو بده من پولتو میدم

میگن تو برگشت زدی یا باید بیای رضایت بدی یا چکو بدی میگه نمیام چک مال بابامه مریضه نمیتونه بیاد

میرن سراغ تاجر نخ میبینن سکته کرده به دخترش میگن بجایی که خوشحال بشه دوتومنش زنده میشه میگه بعدا بررسی میکنم

میرن سراغ پارچه فروش میبینن مادرش مرده :|

حالا همین آدم پارسال با وجود این داستان چطوری وام گرفته؟؟؟

کسی

دوست دارم کسی باشه که حرف میزنم

اول گوش بده هی جواب نده

دوم بفهمه حدس نزنه

سوم راهنمایی کنه تجربه داشته باشه نه ابتدایی ترین و مسخره ترین راهها رو یادآوری کنه

انقدر نیست که ترجیح میدم بیام وبلاگم

فیرپلی مالی

بر طبق توضیحات یوفا، باشگاه‌ها مجازند تنها ۵ میلیون یورو معادل ۵٫۶ میلیون دلار امریکا، بیش‌تر از آنچه درآمدشان بوده هزینه کنند. این درآمد و هزینه بر اساس دوره‌های سه‌‌ساله بررسی خواهد شد. گرچه تیم‌ها مجازند تا سقف ۳۰ میلیون یورو که البته قبل از این ۴۵ میلیون یورو بود، برای ارتقای کیفیت استادیوم، لوازم تمرینی، تیم‌های پایه و تیم فوتبال زنان هزینه کنند و این مبلغ در حسابرسی مالی آنها منظور نخواهد شد؛ البته یوفا در نظر دارد این مبلغ را در آینده نیز کاهش دهد. هزینه‌های مرتبط با فوتبال، مانند انتقال و دستمزد، باید با درآمدی که از حق پخش تلویزیونی و
بلیت‌فروشی در روزهای بازی و هرگونه پولی که از فعالیت‌های تجاری باشگاه کسب می‌شود، متعادل باشد. باشگاه‌ها، در هر شرایطی، باید تعهدات خود را نسبت به پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان انجام دهند و سر وقت با آنها تسویه کنند.

اسپانسرینگ محیطی خاکستری در قوانین فیرپلی مالی است. قوانین یوفا توضیح می‌دهد: «اگر صاحب باشگاه از طریق یک قرارداد اسپانسرینگ با یک شرکت که خودش با آن در ارتباط است، پول را به باشگاه تزریق کند، (اگر اسپانسر بیش از ۳۰ درصد سهام باشگاه را در اختیار داشته باشد)، آن وقت مراجع ذی‌صلاح یوفا در صورت لزوم این قرارداد را بررسی و سود حاصل از اسپانسرینگ را به‌طور منصفانه وارد قانون برابری می‌کنند. این محاسبه سود، برحسب قیمت‌های بازار در آن زمان است؛ به بیان دقیق‌تر در مورد اسپانسرینگ یک قانون جامع و کامل وجود ندارد، یعنی هیچ تعریفی از میزان نقض قوانین در مورد اسپانسرینگ ارایه نشده و UEFA هر موردی را براساس یک مورد خاص بررسی می‌کند. این امر برای جلوگیری از سوءاستفاده از قانون اسپانسرینگ مورد توجه قرار گرفته است.

ضامن

خالیم خالی خالی

تنهام تنهای تنها

بی پشتوانه

عاجزم عاجز:(

دور دور

گه گداری دور میزنیم فیلم میبینیم کاسه کباب فیلم بسیار زیبای وقتی که ماه کامل شد

هم خونه

دختر

پسری که دوست داره دختر باشه

مردی که شبیه عمو جانیه

دختری که به جز آلتش بقیش پسر شده

پسری که نازه

سازمان

سرپرست اول: هرکی کمتر کار کنه میفرستم آموزش (مهم نیست بازگشت داره یا نه)

سازمان: نرم افزار پولی میخواد نرم افزار مجانی عایدی نداره برای هیچ رئیسی

صندوق: + نرم افزار داشته باشید - پول نمیخوایم خرج کنیم *من مجانی انجام میدم - سوالتون پرسیدی *سوال نپرسیدم پیشنهاد دادم اینجوری شفافیت نیست ×شفافیت نمیخواد شما اعتماد کنین به کسایی که بهشون رای دادید

اساس نامه هم نداشتن

ارزیابی دوم شدیم مدیرکل: ببین چه ارزیابی بوده ما دوم شدیم

آرمان: بزاریم برم من مدیر: نه آخر سال ارزیابی -10 نمره

مدیر: نمیخوای برو من: میزارین برم؟ مدیر: انتقال نمیزارم استعفا بده

من: نرم افزار توسعه بدم پاداش میدی؟ مدیر: بله. من: توسعه نرم افزار مدیر: تقدیر و تشکر

نشون دادن حکم کارگزینی دعوا و جرو بحث (ترس از شفافیت)

تو یه سازمان 100 نفره به زحمت 20 تا بدون توصیه و سهمیه پیدا کنی

یک ایثار گر با شاسی بلندش میاد تو طرح فرزندش رو میرسونه :| سالم پولدار من هیچ

سهمیه ای ها رسمی شدن هرچند بازدهشون کمتره

رئیس: شما آپرمیدل اینکامین!!! هرکی نمیخواد بره:| شما به نحوی اومدین

مدیر هوس باز

معاون و مدیر دزد

من: چرا نمره نماز97مو صفر دادی مدیر: چون رمضان 98 نیومدی نماز

معاون میگه شبکم وصل نیست ولی سیستمش تو برق نبود