فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مشهد

بلاخره بعد از کلی برنامه ریزی و تمایل برا سفر قسمت شد

شب تو راه تو کویر پیاده شدیم و کلی ستاره دیدیم و راه شیری و دب اکبر و اصغر و اینا

روز اول ساعت 11 رسیدیم نهار خوردیم خوابیدیم رفتیم حرم بیشتر بیرون تو صحنها گشتیم (پنجره فولاد و سقاخانه) و اومدیم خونه خوابیدیم. رستوران چه غذاهای خوبی داشت

روز دوم رفتیم فردوسی (اخوان ثالث و شجریان) و هارونیه و شاندیز (ارم شاندیز) و طرقبه سد چالیدره و کوهسنگی و برگشتیم خونه شترسواری بازی کردیم

روز سوم با مامان و ش رفتیم موزه آستان قدس (گنبد سبز و مقبره شیخ بهایی و پیر پالان دوز) و برگشتیم خوابیدیم رفتیم بازار امامت و چرخ و فلک شهربازی و رفتیم حرم دست زدیم به ضریح. مشهد پر درخت توت بود

روز چهارم پسران کریم و آرامگاه نادر و بازار رضا و حرم طبقه پایین و نقاره خانه و بازار و سوغاتی

ساعت سه نصفه شب راه افتادیم و امروز یک رسیدم خونه برگشتنی اینترنت و GPS قاطی کرده بوده

تو کل این روزها یه راهنمای زایرین نتونستم پیدا کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.