فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

چرا نباید با من وارد رابطه شوید؟

اولا چون من فکر میکنم از سن ازدواجم گذشته اصلا به ازدواج فکر نمیکنم و بعید رابطه با من به ازدواج ختم بشه.

دوما چون افسرده ام یه سری رفتارها که از ادم عادی انتظار میره رو نباید از من انتظار داشته باشی. بعضیاشو الان میگم.

نمیخوام بگم من خیلی بی عاطفه هستم چون اصلا نیستم ولی به شدت مستقلم و اصلا وابسته نمیشم. یعنی نباید به خیال اینکه حالا بزار باهاش دوست بشم یواش یواش وابسته میشه بیای تو رابطه

من خیلی فرصت ندارم که همش بریم بیرون و از تلفنی حرف زدن هم بیزارم البته بیرون رفتن رو دوست دارم وقت نمیشه.

به خاطر سختی هایی که کشیدم به هیچ کس اعتماد ندارم و احتمالا خیلی از حرفات رو باور نمیکنم و برای رفتارهات دنبال دلیلم به بیان دیگه شاید خیلی شکاکم و بی اعتمادم.

۴۰۱۰۸۲۷ یکم پارانوییدم، مثلا اگه با کسی زیاد حرف زده باشی، پیشنهاد شغلی غیر عادی بگیری، قبلا تجارت خاصی داشتی یا سفر خارج رفتی یا هضو گروه یا کلاس خاصی بودی

چون خیلی مسئولیت پذیرم از پذیرفتن مسئولیت خستم و چون مسئولیت پذیرم مسئولیت زیادی نسبت به دوستم برای خودم قائلم و خسته میشم، پس سعی میکنم دوست نشم که خسته نشم.

به خاطره مسائل خانوادگی مجبورم بخش زیادی از انرژیم رو تو کار و خانواده بزارم چیز زیادی باقی نمیمونه.

اگه نخوام زیاد توضیح بدم حسودم، کاری با روسری و نوع پوشش ندارم ولی هرگونه رابطت با دیگران دیوونم میکنه.

دروغ و پنهان کاری و سکرت بازی دیگه ختم رابطست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.