فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

یلدای تنها

کادوی دکتر


ادامه بازیها

یه ایونت جوراکو ساگرادا اسپلندر شرکت کردم دوم شدم

کلی بازی با خانواده

میکرو ماکرو با حمزه

دداف وینتربا ساحل

پوکر

تهران 1410 محمد و آرمان

پالادینز غول

ارچمیست فووووووووووق العاده








خرید بازی

چه بحث جالبی. من هم تقریباً ماهی ۲۵۰ هزار تومن هزینه خرید بردگیم می کنم، اما چون همبازی ندارم خیلی کم بازی می کنم. موقع خرید معمولاً دقت می کنم که مکانیزم‌های غیر تکراری و عمدتاً مکانیزم‌های نواورانه رو انتخاب کنم اما بعضی وقت ها خریدن بازیی مثل جاده ادویه در حالی که اسپلندور رو دارم خیلی وسوسه کننده است. معمولاً سعی می کنم یه تعادل بین بازی هام تو کتگوری های بر اساس تعداد نفرات و سختی بازی ایجاد کنم. دیدن ویدیوی گیم پلی، موقع خرید بیشترین کمک را به من میکنه.

توی این رنج قیمت بدون اینکه نگران هزینه باشم دائم به این فکر می کنم که آیا لازمه بازیهای رو بخرم که شاید ۳، ۴ یا حداکثر ده دست قراره بازی بشن؟ درعوض رفتن به کافه بازی خیلی جذابه و از نظر هزینه به صرفه اما کمتر پیش میاد بعد از بازی کردن بردگیمی تو کافه وسوسه خریدش از بین بره به جز مواردی که گیم پلی رو نمی پسندم مثل ماه نو و کودتا.

موضوع دیگه ای که می خوام بگم این که باید حواسم باشه بازی ها رو به خاطر کامپوننت جذاب شون نخرم. به تاخیر انداختن خرید میتونه تا حد زیادی به انتخاب بازی مناسب کمک کند.

و اینکه عمرا بازی رو تو پیش فروش نگیرم، چون نه گیم پلی رو میشناسم نه جنس قطعات معلومه هنوز

@f14.firoozi نکته دیگه اینکه عمرا گول تخفیف های مختلف را نخورم چون همیشه هر بازی رو که بخوام میتونم با بیست و پنج یا سی درصد تخفیف تهیه کنم و هیچ وقت تخفیف ها بیشتر از چهل و پنج درصد نمیشن یعنی تفاوت تخفیف برای کسی که به اندازه من خرید میکنه میشه ماهی حداکثر سی هزار تومن که اصلاً نمی ارزه به خاطرش اولویت های خرید بازیم رو جابه جا کنم

کافه بازی

با کادو گرفتن استوژیت شروع شد

بعدش اسکربل و تهران ۱۴۰۰

بعد کریپتید

اسپلندور و....

کافه هم که 

کودتا**

اسپلندور //**

هنر مدرن *//*

دوئل **

ماه نو *///*

این وسط یه ایونت اسپلندور جوراکو سارادانش هم دوم شدم

یه اموزش dead of winter هم رفتم

یه ایونت کریپتید هم **/