فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

عموی کلاهبردار

عموم ایمیل زد که برات یه مبلغی گیفت کارت بخر و منم کلی ایمیل فرستادم اون جواب داد که آخرش معلوم شد حکش کردن.

نزدیک عید

چهارشنبه همه همکارا جمع شدیم مراسم قبل عید برگزار کردیم منم اینو گفتم

من هم پیشاپیش تبریک میگم

قبل از استخدام یا قبل از آشنایی نزدیک با همکارای وزارت خونه یعنی از دور یه تعداد آدم خسته و ماشینی که رو زمین کشیده میشن تا برسن به درب ورودی فقط تو چند دیقه فرجه سرعت حرکتشان شون زیاد میشه

ولی وقتی با هرکدوم آشنا میشی میبینی هرکدوم چه دنیای عجیب، پر از استعداد و تخصص و سرشار از خصوصیات انسانی هستن

دوست دارم بگم خیلی خوشحالم از اینکه همکارای مثل شما دارم 

امیدوارم سال دیگه تا اونجایی دستگیرتان نکنن پولدار بشید

ارزش ها

مهربانی دوست داشتن محبوبیت الهام بخش قابل اعتماد مسئولیت پذیر  روابط عمومی  شوخ طبعی سخاوت صداقت حمایت از اطرافیان

یادگیری تجربه جدید دانایی حکمت هوش پیش بینی توسعه فردی  خلاقیت

تسلط بر کارها و افراد (آگاهی توان کنترل)  قدرتمند 

تشکیل خانواده وفاداری 

فعالیت زیاد سلامتی

استقلال فردی

حرف زدن 

شجاعت

منطق


ضد ارزش ها اینجا


افراد

دکتر پولدار مسلط قدرتمند، شاهین روابط عمومی بالا، فیروزی سخنوری، سیاح قوی و برش دار، تقوایی حاضر جواب، احسان توسعه فردی، مهدی پایه بودن، علیرضا ثبات و دریادل، مارال مهتاب برنامه ریزی و تلاش درست


تناقضات

ماشین، خانه بزرگ، میهمان داشتن،


تجربیات

قبولی ارشد به خاطر ارتقا، ارشد تفریح، استخدامی ارتقا، محبوب زیبا آرامش،

کار تو سد عدم حمایت، جدایی از مژده عدم حمایت

تلگرام

این همه شبکه ها رو چک میکنی که کسی پیام داده باشه؟ کسی پیام نمیده. چک نکن وقت تلف نکن رو خودت کنترل داشته باش

ویدیو پروژکتور

ویدیو پروژکتور گرفتم خیلی باحاله 

لاغری

بعد از اینکه محبوب الهام بخش لپم رو گرفت گفت تپلی، ورزش و رژیم را جدی تر گرفتم

3 رو تو هفته بدنسازی 2 روز ایروبیک

کم کردن یک سوم حجم غذا کم کردن 80 درصد قند مصنوعی 

تو 5 ماه 10 کیلو کم کردن از 88 کیلو 

اوپارک

رفتم اپارکف هنوز نرفته بودم که دوتا اتوبوس مدرسه رفتن تو

فضای بزرگ و کل سرسره شامل تک نفره و تیوپی

2 تا تیوپی باحال 3تا متوسط

سرسره های تکی متوسط، باحال، سقوط آزاد کوچیک و اصلی

رودخانه گلابی و استخر موج

و از همه باحالتر پل معلق