فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

انتقالی

کلی استرس میشد نمیشد

کلی فرسایش الان فردا ماه بعد

کلی دروغ

و ابرو ریز

ابرو ریزی نشد چون نامه نیومد

محرابیان زنگ زد گفت از سامان زنگ زدن

msrt

کلاس زبان میرم تست بزنم فقط کلی میخندیم

اینترنت قطع شد

اینترنت بخاطر گرونی بنزین قطع شد

بازی کنسل چت کنسل سرچ مقاله و آموزش تعطیل ترجمه تعطیل زندگی تعطیل

در عوض پارسی جو داشتیم که اسم خودمو سرچ میکردم نتیجه دومش گروه عارف بود یوزم که خودشم پیدا نمیکرد.

حتی به فکر مهاجرت افتادم


پالت

کنسرت پالت رفتیم با مهدی و خانومش و داداشاش و دوست داداشش

با حال بود، مهدی ساکی هم خوب بود، دختر نی زنه عالی

میگه لاصدام

دکتری

دوباره دارم میخونم برا دکتری فکر کنم رتبم زیر سی بشه و لی مصاحبه همچنان سخت باقی میمونه

اینا و کلی ویدیو