فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مدیتیشن

من این مطالب رو میخواستم از اینجا بردارم ولی فکر کنم این خودش از یه جای دیگه برداشته

فکر کردم که طولانیه و لازم نیست کپی کنم شما خودت برو بخون

فقط خواستم بگم برای خواب عمیق برای من خیلی موثر بود

اینم فهرستشه

1>شروع خواب مصنوعی> مکانی ساکت و دنج پیدا کنید ، آرام روی صندلی ای راحت بنشینید

2>رها سازی پاها> ابتدا پای راست خود را از انگشتانش تا کمر(یا تا زانو)در ذهن مجسم کنید .

3>رها سازی تنه> یک نفس نیمه عمیق و آرام بکشید و همه بدنتان را رها کنید.

4>رها سازی دستها> منظور ، قسمت مچ دست تا انگشتان می باشد ؛

5>رها سازی کتفها و بازوها> کتفها و بازوهایتان را شل ، سنگین و بدون هیچ انقباضی قرار دهید.

6>رها سازی سر> حال نوبت عضلات

7>چسباندن پلکها>

8>پاکسازی آلودگیها>

9>افزایش کیفیت آرامش>

10>تلقین خواسته ها>

11>بیدار شدن از خواب مصنوعی>

اینم یه سری نکات بیشتر 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.