فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

آرامش

مادر باشه...  جهنم باشه.

هرچند تبلیغاتی بودن عکس تو ذوقم میزنه

یوفو

یکم راجع به یوفو بگم برای کسانی که الحمدالله بیشتر از من به "من و تو" اعتقاد دارند.

اولا این همه شما میشنوی آدم فضایی اینجا دیده شده اونجا دیده شده همش چرته هیچ مدرک معتبری دال بر دیده شده وجود نداره اما لجبازهایی هستند که عدم انتشار مدارک رو به محرمانگی ربط میدن. خوب آی کیو اگه محرمانه بود که نمیزاشتن این همه فیلم و مستند خلاف واقع ازش بسازن.

دوما اگه اونها انقدر به ما نزدیکن که هرچند وقت یکبار دیده میشن پس این ایستگاههای رادیویی برای دریافت فرکانس ارسالی از اونور کهکشان براچیه؟

سوم اصلا این آدم فضایی ها اگرم وجود داشته باشن با توجه به گسترگی فضا و زمان نسبت به تمدن های زنده انقدر کوچیکن که امکان ارتباط از بین میره.

به عنوان مثال عمر یک تمدن مثل انسانها در "نهایت" پونصد هزار ساله، که در برابر عمر 14 میلیارد سالی دنیا  یک سی هزامه تازه پر واضحه که ما تو قسمت عمده عمر تمدنمون توان برقراری هیچ گونه ارتباطی رو با بقیه نداشتیم. یعنی تقریبا میتونیم بگیم شاید اگه 30 هزار تمدن زنده دیگه تو این جهان بودن این احتمال وجود داشت که ما اصلا با هیچ کدوم اونا هم زمان نباشیم.

تازه اگه این تمدن ها انقدر زیادتر باشن که با چند تا از اونا همزمان باشیم، مشکل اندازه پیش میاد. ما امروزه میدونیم صدها میلیارد کهکشان مثل کهکشان راه شیری وجود داره، اگه فرض محال کنیم که ما تمام ابعاد این کهکشان با ضخامت هزار در قطر 100 هزار سال نوری رو بتونیم کنکاش کنیم، اگه بجای یک تمدن هم زمان صد میلیارد تمدن همزمان وجود داشته باشه بازم احتمال اینکه ما هیچ کدوم رو درک نکنیم وجود داره.

پس طبق اصل لانه کبوتری ممکنه سه هزار میلیارد تمدن با تکنولوژی سفر باسرعت نور وجود داشته باشند که هیچکدوم هیچکدوم رو نبینند.

حالا برو از ارابه خدایان و برخورد نزدیک از نوع سوم برام دلیل بیار. البته اونها سرگرمی های بسیار شیرینی هستند اما سند نیستن این آشغالهایی که تو مجله های خارجی ها مینویسن سند نیستن.

درد دل

یه بسته فلفل قرمز هندی بزارید تو جیبتون هر وقت هوس کردید برای کسی "درد و دل " کنید یه قاشق غذا خوری بریزید تو حلقتون

اینکه شما انتظار داشته باشی همه ی آدما شعور داشته باشن ، خودش یه جور بیشعوریه

تلگرام

سفر

بعد از ماموریت اصفهان که مدیر اومده بود پایین مثل همیشه صحبت راجع به سیب و تشکر راجع به ماموریت اصفهان منم نه که تحویلش نگیرم که تحویلش نگرفتم یه هو وسط حرف هواسم پرت بود گفت آقای فیروزی چه خبر منم گفتم مرسی سلامتی (همین) م ر ک گفت آقای فیروزی امروز خیلی کم حرف شده ب گفت نه تو موده بعد خودش خطاب به من ادامه داد تیتراژ اون سریال لوسه یادته شمعدونی    شنیده ام عزم سفر کرده ای...  ای وای من

ماه

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم            اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی

حیوان

میدونستی یوز ایرانی به خارجی میشه یوز آسیایی؟؟!!

کوسه افغانی

جبر

کاش بفهمم تو چیزایی که جبر هست افتخار نیست... مثل جنسیت مثل محل تولد مثل رنگ پوست... افتخار به چیزایی که ساختیم و میسازیم

منبع تلگرام

الان دارم فکر میکنم اگه جبریا نبود افتخارم نبود

یادش بخیر

یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتم

در میان لاله و گل آشیانی داشتم

گرد آن شمع طرب می‌سوختم پروانه‌وار

پای آن سرو روان اشک روانی داشتم

آتشم بر جان ولی از شکوه لب خاموش بود

عشق را از اشک حسرت ترجمانی داشتم

چون سرشک از شوق بودم خاکبوس درگهی

چون غبار از شکر سر بر آستانی داشتم

در خزان با سرو و نسرینم بهاری تازه بود

در زمین با ماه و پروین آسمانی داشتم

درد بی‌عشقی ز جانم برده طاقت ورنه من

داشتم آرام تا آرام جانی داشتم

بلبل طبعم رهی باشد ز تنهایی خموش

نغمه‌ها بودی مرا تا همزبانی داشتم

رهی

من

دیروز با مهدی رفتیم سینما چارسو سینمای خوبی بود ماهم تو سالن یک فیلم من رو دیدیم. قبلش بگم مهدی دوماه رفته بود آموزشی کرمانشاه برنزه شده بود.

فیلم من با بازی متوسط لیلا حاتمی با پرداخت ضعیف داستان بیشتر شبیه روخونی دیالوگ ها از رو متن بود تا فیلم اما بازی خوب بهنوش بختیاری جلب توجه میکرد و از اونجایی که من از آدمای خوشگل و خوشتیپ در هر صورت راضیم امیر جدیدی هم خوب بود. شبیه مهدی شده بود.

پلنگ جویبار

اینم خوبه

دیفرانسل

یک توصیه به همه... ... به معادلات دیفرانسیل مسلط بشید. طوری که وقتی یک کتاب رو باز می کنید، تا چشمتون یه مسئله و یا یه عبارت رو دید، یه پوز خند بزنید و بگید : هه. این که معادله ی فلانه .

منبع

برنامه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تارگت

یادی هم بکنیم از خالد و موشک های مولتی تارگت هاواکس و لغز هایی که 2 یا بیشتر نفر رو هم زمان میترکوند. حالا ما نه تنها نمیتونیم هدف رو بزنیم بلکه حتی تشخیصشون هم نمیتونیم بدیم.

زندگی بدون هدف به جای خوبی نمیره یا اگه بره با همه توان نمیره پس باید بدونی هدفت چیه؟ دکترا خارج کار پول روحانیت؟ خوب به نظر میرسه چیز دیگه رو نمیتونم به عنوان هدف بلند مدت مطرح کنم و به خاطر ضیق وقت هدف میان مدت هم نمیتونم داشته باشم مثل ورزش و نقاشی و گردش و ...

مرداد

دو هفته اول مرداد ماموریت بودم سه هفته آخر نت نداشتم این شد که نتونستم هیچی پست بزارم

هفته دوم اصفهان جای شما خاای هم خوش گذشت هم کلی حکم بازی کردیم هم ابد و یک روز رو دیدم زیاد یادم نیست اما بازی ها بد نبود فیلم خوب ناراحت کننده ای بود. مزار شریف رو تو اتوبوس دیدم که زیبا یه سوژه ناب رو کتلت و به یه داستان بی معنی تبدیل کرده بود. نصفه اول نهنگ عنبر هم خیلی قشنگ بود.

هفته سوم خونه کشی و چقدر کارداره این خونه!!! بی اینترنت خیلی بد بود الان عالیه.

رفتم عروسی شایان و داستانهای شب حنا بندون و عروسی.

استخر و شنبه آخر مرداد یکی از روزهای خوش امسال.