فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

این روزها

خر تو خر نه حتی شیر تو شیر نصف خیابونا و کوچه ها بسته تو نصف دیگه یه طرفه  و دو طرفه گیر از ماشین و ویلچر مثل زامبی دنبال غذا تو صف قیمه یا رو که غذاشو گرفت داد زد وای نایستین همش برنج و لپس.

یکی گفت میرسه؟ اونیکی گفت غذای امام حسین برکت داره به همه میرسه. از تو داد زدن وای نایستین غذا تموم شد.

این دوسه روزه همش داشتیم خونه رو مرتب میکردیم ولی همش غذای امام حسین بود که بهمون رسید. کلی هم استرس ساس کشیدم.

 

اقتصاد

راجع به سرمایه گذاری که تو کشور ما پول داره دائم ارزششو از دست میده اما با شرایط و انواع مختلف حالا باید چیکار کرد

1- دلار یک سرمایه گذاری که معمولا ارزش دارایی شمار و حفظ میکنه مگر در موارد نادری که دولت آمریکا پول بی پشتوانه چاپ کنه که در اون شرایط در هر صورت همه ضرر میکنن. البته این اسمش سود نیست جلو گیری از ضرره و در بحرانها راه حل سریع و خوبیه که نقد شوندگی بالایی هم داره

2- طلا که شبیه دلاره اما به واسط دخالت های بانک مرکزی یکم بعضی وقتا حباب داره مثل الان که قیمت جهانی طلا در قیمت دلار کمتر از ارزش ریالی طلا تو ایرانه البته این حباب بعضی وقتا سود آوره بعضی وقتا ضرر ده

3- ماشین که به نظرم با توجه به انحصاری و بی صاحب (هردمبیل) بودن صنعت خودرو جالب نیست هرچند که خودرو به طبع قیمت ارز قیمتش تغییر میکنه

4- ملک بازار خوبیه که باتوجه به قدرت نقدشوندگی پایین برای سرمایه زیاد بلا استفاده خوبه

5- در شرایط کنونی اگه ملک دارید برای اجاره اگر 100ی 3 بتونین اجاره بگیرین بهتر از رهنه چون سالی 60 درصد سود بدون ریسک به شما میده هیچ کدوم از بازارهای بالا سود تضمین شده ندارن.

6- سپرده پس انداز با توجه به روال 4 دولت گذشته نشون داده دوره اول ریاست جمهوری دوره ثباته و پس انداز تو بانک کار خوبیه ولی تو دوره دوم خیر البته منظور از  دوره دوم از ابتدای شروع دوره تا پایان گذار از پله می باشد

970630

باید توجه داشت بلاخره همه چیز باید گرون بشه اما بازارها به فراخور سرعت نقدشوندگی و توانایی مردم برای ورود بهشون یا تاثیر بازارهای دیگه روشون  با فاصله مثل دومینو گرون میشن حالا باهوش اونیه که بتونه از همه بازارها سود ببره مثلا تو موج اول رو دلار و طلا تو موج بعدی بورس و آخر هم مسکن

تحویل

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ری توئیت

خیریه

چرت و پرت

شرع



they live

یه فیلم مسخره دیگه که توژانر کودک بود تقریبا

emoji

ایموجی رو دیدم مسخره بود. یاد داستان نخودی خودمون افتادم. ولی باعث شد برم معنی چندتا ایموجی رو بخونم

کدزدن

از گرفتن اولین وب سرویس تا الان دهنم آسفالت شده iis ران نمیشه sql سرور و ویژوال به هزار دلیل روش نصب نمیشه کلید رو نمیخونه css ها رو نمیخونه یعنی پیر شدم در هفته ای که گذشت...

notebook

یه فیلم عشقولانه خیلی قشنگ با بازیهای فوق العاده که نمایش زیبای عشق بود

مژده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلار

حتما اینم ببینن میگن ایرانی ها دلار را آتش زدند :)



توئیتر

1.فعلا مسکن نخرید

2.فعلا خودرو نخرید

3.فعلا دلار نخرید

4.فعلا موبایل نخرید

5.فعلا سکه نخرید

6.فعلا طلا نخرید

7.فعلا کتاب نخرید

8.فعلا دارو نخرید

9.فعلا برنج نخرید

10.فعلا پوشک نخرید

11.فعلا نوار نخرید

12.فعلا شیر خشک نخرید

12 برنامه معیشتی دولت برای عبور از شرایط نا بسامانی اقتصادی

منبع توییتر

Doctor Strange

فیلم قشنگ و فانتزیی بود که جلوهای ویژش شبیه ماتریکس بود حسش شبیه fountain جلوهای ویژه ش خیلی قشنگ بود اما یکم انگار عوامل به حرف خودشون اعتقاد نداشته باشن یکمی یوش اغراق بود یا بعضی جاها شبیه فیلمای غیر جدی ولی خوب بود.


WebService

بلاخره اولین وب سرویس رو گرفتم

:D

با یه ابزار چارت هم ارتباط خوبی برقرار گردم

:)

هم خونه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

her

فکر کنم دومین فیلم هالیوودی بود که امسال دیدم. قبلا صحنه هاییش رو دیده بودم خوشم از قیافه مرده نمیومد ولی دیشب دیدم خوشم اومد. واقعا حس جالبی داشت فیلمه. مردی که عاشق سیستم عاملش میشه سیستم عاملی که کلا اشتراکیه ...

شعله ور

سه شنبه با مهدی و داداشش رفتیم شعله ور رو دیدیم بد نبود فیلم برداری و طراحی صحنه هاش خیلی خوب بود تعلیقاشم خوب بود و منو تا آخر فیلم کشید. کمپ کارگریه قشنگ بود. بعدشم رفتیم پیتزا زدیم طبقه بالای سینما آزادی. که چرب و بد مزه بود.



جنایت و مکافات

بلاخره تموم شد

کتاب قشنگی بود  با به تصویر کشیدن حالات روحی شخصیت ها بخصوص قهرمانش

این اخرا منم افسرده شده بودم مثل راسکلینکف

اخر داستان قلبت به تپش میفته و دیگه نمیتونی کتاب رو زمین بزاری

قبلاهم گفتم من معمولا با قهرمان داستانها نمیتونم همزاد پنداری کنم ولی منم یکم راسکلینکفم


داستایوسکى و نیچه
من تا مدت های مدید، فکر می کردم و کاملاً از این بابت مطمئن بودم که داستایوسکی، نظریات راسکلنیکف رو از حرف های نیچه اقتباس کرده. حدس می زدم که اون دوره حرف های نیچه باب طبع جوان های تحصیل کرده بوده و راسکلنیکف نماینده ی این قشر. این که گروهی از مردم راهبر هستن و گروهی "سوسک"، اگه راهبرها برای پیش بردن بشریت به سمت کمال والاتر اخلاق "سوسک" ها رو زیر پا له نکنن، "سوسک" ها کل عالم رو میگیرن.
میشه حدس زد که چقدر، چقدر تعجب کردم وقتی دیدم داستایوسکی مقدم بر نیچه بوده. میشه حدس زد که چقدر شیفتگی م نسبت به داستایوسکی و عظمت فکرش بیشتر شد.

https://www.goodreads.com/review/show/766318778

خوابگاه

سخته وقتی کمدت کوچیکه وقتی یه نفری برا مدیریت تغذیه وقتی ساعت دوازده باید برگردی وقتی سقف تختت کوتاهه ... تنهایی روزای تعطیل و نداشتن وقت و انرژی کافی

نمیدونم واقعا سردرگمم یا حس غروب جمعه گرفتم نمیدونم فکر میکنم بی هدفم یکم زبان میخونم بعد میرم برنامه نویسی بعد رابطه بعد فاز تغییر شغل بعد دوباره رفتن 

اوضاع مسخره ای دارم 

خواب دیدم خوابگاه افتاده تو طرح ولی ما جابجا نشدیم ساختمون کلا جابجا شد

یه روز معمولی

امروز یک شهریور هیچ کاری نکردم مثل مریضا رو تخت افتاده بودم ولی الان که نزدیک غروبه یادم افتاد یه کارایی کردم