فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

اعصاب خوردی

اعصابم خورده کارام پیش نمیره ولی این پست رو گذاشتم که فقط به خودم بگم اصلا مسئله جدی نیست

امروز و این هفته کلی وقت گذاشتم برای تعمیر لب تابم که اتفاقا خیلی هم درست نشد ولی درست شدنش فقط ۱۰۰ تومن خرجشه پس بیخود ناراحتم. حتی ارتقاش به زحمت هفتصد تومن خرج داره

اعصابم از این کلاس امنیت خورده که نمیتونم اصلا سر دربیارم اما چارش فقط دوتا پاور پوینت و یه هفته درس خوندنه اونم فوقش قبول نمیشم اصلامهم نیست

یه ذره کار اذیت میکنه که باید بیخیال بشم

خیلی دارم همه چی رو حساب کتاب میکنم و شاید دارم برا خودم مشغله ذهنی غلط درست میکنم شاید باید نماز بخونم

ارزش مادی کل گرفتاریهام ۵۰۰ هیچی نیست ولی من به اندازی کسی که کنکور رد شده ناراحتم

کوربابای دنیا