فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

ادمای خوب

ادمای خوب  به دیگران توجه میکنن، لزوما کمک نمیکنن ولی حواسشون هست

پروفایل

depression

مالیدن کرم ضدّ آفتاب را توصیه میکنم!!

how dare you

just price

نمیدونم چمه و چرا چمه

همه تلاشمو میکنم که با سرعت دور خودم بچرخم

I don't know why i am...

من اون نتیجه‌ مساوی‌ام

مگر اینکه قسمتی از اقیانوس باشم

یادشون رفته که اون شاه که به صد مهره نمیباخت تاج رو از سرش تو میدون لشگر پیاده انداخت

مرا یارای بودن نیست

با هیچ دلاور سپر تیر قضا نیست

its gonna be ok

آدمی که سوالات درست از خودش نمیپرسه، به پرسیدن سوالات مزخرف از دیگران مشغول میشه

دایما یکسان نباشد حال دوران

حالا خدا بزرگه

100000 نفر تو امریکا کرونا دارن خودشون نمیدونن

معجزه ایمان

انسان حیوانیست طبقاتی
Love Corona 

مردم و تحریم

تنها صنفی که از ‎کرونا آسیب ندید ‎برنامه نویسی ها بودن چون همیشه قرنطینه هستند!!!

در من نفسی نیست در خانه کسی نیست
No more mr good man
کار کار امریکاس

قرنطینه

نادان، پیرو و متعصب نباشیم از عقلمون هم استفاده کنیم

دور بزن و با تمام سرعت به سوی زندگی خودت برو

‏آقا پس پوتین چی میشه؟ الان نصف نصف مستعمره چین و روسیه ایم یا کلا واگذار شدیم به چین؟

جهان توسط جهان فراموش شده ،فراموش میشود.

برای گناهان خودمان وکیل هستیم و
برای اشتباه دیگران قاضی ....!!!! ؟؟؟؟ 

اینجا، الان

فلان و فلان / مکن به فسق مباعات و زهد هم مفروش

carefree

بدانید هرگونه غنیمتی به دست آورید، خمس آن برای خدا، و برای پیامبر، و ب

راه حلهای متحجر، قهری و ناکارمد یگانه دستورالعمل سعادت جهان است

اسراییل ۲۰ سال آینده را نخواهد دید

دماوند ۲۰ سال آینده را نخواهد دید

از بختیاری ماست شاید، که آنچه میخواهیم، یا به دست نمیآید یا ازدست میگریزد
‌forward to saved messages
خوبی زود بیدار شدن اینه که میفهمی دیر بیدار شدن خیلی لذت بخش تره
من ظاهر نیستی و هستی دانم / من باطن هر فراز و پستی دانم
 ما با دستانی خالی وبینشی عاری ازواپسگرایی برایتان جامعه ای امن میسازیم
دویدن دنبال سرنوشت...، پتکو پته کو
یا نمیده یا کوفتت میکنه
bored
نفر:)
در چه نوع اداره امور عمومی نظر مردم یعنی کشک؟
واکسن ایرانی مامیتوانیم
Give me your tired, your poor, Your huddled masses yearning to ...
اگه کفره کلام من یکی حرفی بگه بهتر/ وگرنه بازی واژه نمیبازم من کافر
‏من ز گهواره تا گور دانش بجوی رو ز گهواره تا گور دانشجو باش متوجه شدم
اجازه نده پست فطرتی  که خوراکش خوبه بهت بگه برای گرسنگیت صبور باش
دوزخ شَرَری ز رنجِ بیهودهٔ ماست
گنده گو
چرا کارها هیچ وقت حتی برای یه لحظه صفر نمیشن
که زندگی همش غمه
در عذاب الهی زیست و در آتش شعله ور است
Thinking in bet
Logic bully
کاش یه روز بالاخره بفهمم من نتونستم یا واقعا نمى شد
Life was a party to be thrown
But that was a million years ago
حرامزاده های امنیتی
سیاهی لشگر نیاید به کار/ یکی دخت جنگی به از صد هزار
White flag never going up, never going up, no, no