فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

وقتی نبودم

کنسرت بمرانی و عروسی م

مژده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نظریه بن بست دوسویه

از طریق ارتباطات غیرکلامی می‌توان افراد دورو را شناسایی کرد. ارتباطات غیرکلامی، دنیایی از کلام را به مخاطب می‌رساند. «بن‌بست دو سویه» مبحثی در علم ارتباطات است که به خوبی روشن‌کننده این مسئله است. نظریه بن‌بست دوسویه می‌گوید: اگر کسی در کلام مطلبی را عنوان می‌کند ولی رفتار و سکناتش چیز دیگری می‌گوید، شما به رفتار و سکناتش توجه داشته باشید. نکته جالب آن است که اگر در جایی ارتباطات کلامی ‌و غیرکلامی‌گرد هم آیند، شما با 90 درصد اطمینان به ارتباطات غیرکلامی ‌توجه کنید.

منبع

مثلا میگن آمریکا بده. قبول. پس برنامه عصر جدید چیه؟ خدایی مگه همینای آمریکا بد نیست؟

2030 چی؟

سند ارزیابی


شاخص‌های موردبررسی در مرحله سوم شامل حضور در وب، تعاملی، تراکنشی، یکپارچگی و مشارکتی بوده است که بر اساس اعلام عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات تمامی این شاخص‌ها بر اساس روندهای استاندارد بین‌المللی مانند مدل سازمان ملل، مدل‌های بلوغ مرحله‌ای، مطالعات دولت الکترونیک در اروپا و تجربیات ۱۰ کشور درحال‌توسعه در حوزه دولت الکترونیک استخراج‌شده است.

منبع

خدایی کاری به نمره ندارم این شاخص رو میخونی لذت میبری و میخوای اینجوری باشی

سند بیست سی

این سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو و این حرفها، اینها چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند شانه‌اش را زیر بار اینها بدهد و تسلیم اینها بشود. به چه مناسبت یک مجموعه‌ی به‌اصطلاح بین‌المللی‌ای -که قطعاً تحت نفوذ قدرتهای بزرگ دنیا است- این حق را داشته باشد که برای کشورهای مختلف، برای ملّتهای گوناگون، با تمدّنهای مختلف، با سوابق تاریخی و فرهنگی گوناگون، تکلیف معیّن کند که شما باید این‌جوری عمل کنید؟ اصل کار، غلط است. اگرچنانچه با اصل کار شما نمیتوانید مخالفت بکنید، حدّاقلّش این است که بِایستید بگویید جمهوری اسلامی خودش ممشیٰ دارد، خطّ‌و‌ربط دارد، ما سندهای بالادستی داریم، ما میدانیم باید در زمینه‌های آموزش، پرورش، اخلاق، سبک زندگی چه‌کار کنیم؛ احتیاج به این سند وجود ندارد. اینکه ما برویم سند را امضا کنیم و بعد هم بیاییم شروع کنیم بی‌سروصدا اجرائی کردن، نخیر، این اصلاً مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام هم کرده‌ایم به دستگاه‌های مسئول. بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم؛ آنها باید مراقبت میکردند، نباید اجازه میدادند این ‌کار تا اینجا پیش بیاید که ناچار بشویم ما جلوی آن را بگیریم و ما وارد قضیّه بشویم. اینجا جمهوری اسلامی است؛ اینجا، مبنا اسلام است، مبنا قرآن است؛ اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوبِ ویرانگرِ فاسدِ غربی بتواند در اینجا این‌جور اِعمال نفوذ کند. البتّه متأسّفانه اِعمال نفوذ دارند میکنند و از طُرق مختلف وارد میشوند امّا [اینکه] این‌جور به‌طور رسمی سند به ما بدهند که «تا پانزده سال دیگر باید شما این‌جوری بکنید، این‌جوری بکنید»، ما هم بگوییم بله، معنی ندارد این کار.۱۳۹۶/۰۲/۱۷

بیانات در دیدار معلمان و فرهنگیان

سند آموزش ۲۰۳۰ یونسکو

سنجش

اس ام اس میده

ایمیل میده

خیلی باحال شده از اولم خوب بود باید با تقاضا پیش بره ولی کنکور استخدام شیشم رو ازش گرفتن :(((

دکتری

قصد نداشتم دکتری امتحان بدم اما وسط آذر یکی از همکارا اومد گفت ثبت نام کردی؟ منم دیدم ضرر که نداره زراعتی هم رفته بود نامه درخواست پست مدیریتی هم که اومده بود گفتم برم مدیریت امتحان بدم :))

حالا من اصلا نمیدونم مدیریت چی هست رفتم از م پرسیدم چندتا کتاب معرفی کرد بیشتر از 200 تومن کتاب خریدم و شروع کردم ولی آمار رو نمیفهمیدم که بازم م جزوه های کلاسی که میرفت رو بهم داد. بعدشم استعدادم نمیخواستم بزنم که اونم یه کارگاه یه روزه ثبت نام کردم دو تا مقال هم با م نوشتیم.

کلی کتاب خوندم تئوری 500 ص نهضت 500 گفتار 500 بودجه 500 حکومت 500 مبانی 250 خط مشی 250 اسلام 200 و دوتا جزوه تئوری یه جزوه اسلام و کلی آمار و یکم استعداد حدود 4000 صفحه درس خوندم و کلی خلاصه نوشتم :((((

با م کارگاه استعداد رفتیم خیلی به درد خورد

از مدیریت دولتی و بودجه ریزی هم سر در آوردم خیلی خوب بود


بعد از کنکور فکر میکردم 40 زدم کلید اومد فهمیدم 25 زدم رتبم 200 میشه :(