فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

دکتری

قصد نداشتم دکتری امتحان بدم اما وسط آذر یکی از همکارا اومد گفت ثبت نام کردی؟ منم دیدم ضرر که نداره زراعتی هم رفته بود نامه درخواست پست مدیریتی هم که اومده بود گفتم برم مدیریت امتحان بدم :))

حالا من اصلا نمیدونم مدیریت چی هست رفتم از م پرسیدم چندتا کتاب معرفی کرد بیشتر از 200 تومن کتاب خریدم و شروع کردم ولی آمار رو نمیفهمیدم که بازم م جزوه های کلاسی که میرفت رو بهم داد. بعدشم استعدادم نمیخواستم بزنم که اونم یه کارگاه یه روزه ثبت نام کردم دو تا مقال هم با م نوشتیم.

کلی کتاب خوندم تئوری 500 ص نهضت 500 گفتار 500 بودجه 500 حکومت 500 مبانی 250 خط مشی 250 اسلام 200 و دوتا جزوه تئوری یه جزوه اسلام و کلی آمار و یکم استعداد حدود 4000 صفحه درس خوندم و کلی خلاصه نوشتم :((((

با م کارگاه استعداد رفتیم خیلی به درد خورد

از مدیریت دولتی و بودجه ریزی هم سر در آوردم خیلی خوب بود


بعد از کنکور فکر میکردم 40 زدم کلید اومد فهمیدم 25 زدم رتبم 200 میشه :(

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.