فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

کم حوصلم

بعضیا فقط میخوان حرف بزنن

من انتظار دارم حرف حساب باشه

میخوان درد دل کنن

من انتظار دارم مدلل باشه

درکم پایینه

اگه من جای تو بودم

اینجا برا خانوما مناسبه

اگه من مهندس کامپیوتر بودم

اگه من آلمان بود

زر زر زر زر

جای خودت بودی چه غلطی کردی؟

امام زاده یحیی

امروز رفتم محله امامزاده یحیی

 یه محله قدیمی با یه خیابون کوچه باریک که ماشینها به زور از بغل هم عبور می کردن

 یکی دوتا پارک کوچولو با فضای سبز محدود تو محل بود با بچه هایی که کسی نبود تابشون بده که بعدا معلوم شد بوده

امامزاده یحیی هم فقط از بیرون دیدم بخاطر کرونا تعطیل بود بزرگ پیرترین چنار تهران هم تو حیاتش در حال نابودی بود 

یکم بالاتر حمام نواب و خانه ای مدرس هم تو همون محل دیدم حمام بسته بود اما خانه موزه مدرس برای بازدید باز بود

مذهب و غم

امروز یه ویس از دکتر شیری شنیدم که می گفت حتی اگر مذهبی نیستی باید یه اعتقاد برای خودت درست کنی چون انسان بهش نیاز داره برای گذشتن از غم

انتقال

امروز بالاخره کار انتقالم جور شد البته فعلا به صورت مامور

رفتم با چند نفر خداحافظی کنم که حرف های خوب و مثبت طاهر فر رو شنیدم که میگفت هر کسی از خودش یه اثری به جا میگذاره و تو اثر مثبت و خوبی تو سازمان به جا گذاشتی و برند خوبی برای خودت درست کردی بعد رفتم پیش خرمی که حرف خیلی قشنگی زد و گفت که دنبال نتیجه کوتاه‌مدت و جبران زحمت سریع نباش گفت نتیجه زحمت برمیگرده

الگوها

همیشه تو پیدا کردن الگوها استعداد خوبی داشتم

یادم دوم راهنمایی الگوری معادله خطی رو از رو نقاط کشف کردک رفتم به معلم ریاضیم آقای عاطفی گفتم کتاب رو ورق زد گفت درس بعدیه

داستان کنکور

یکی گفت: یه خلاصه نویسی کرده بودم برای درس الگوریتم یه بخش زیادیشو الان نگاه کردم دیدم نیست. بچه داری و درس خوندن با هم کار سختی هست. فکر کنم کلا دختر کوچولوم اون بخشو خورده باشه

بحث لغو بود گفتم اگه اکثریت بی برنامه بزارن برگزار بشه وگرنه هیچی نمیتونه شرکت کنه

لغوی گفت: اکثریت بی برنامه نیستن دوست عزیز کسی که نخونده خب از خداشه کنکورو سریع برگزار کنن خودشم شرکت نمیکنه، تمام جمعیت امسال آزمونو میدن و خلاص

افرادی مثل ما که موافق تعویق بودیم افرادی هستیم که خوندیم ولی نسبت به اعضای خانوادمون هم احساس مسئولیت میکنیم و بخاطر کنکور خودمون عذاب وجدان میگیریم اگر خدای نکرده این ویروس رو بگیریم و بقیه رو هم مبتلا کنیم. پس دنبال فرصت بهتری هستیم که لااقل هوا خنک تر باشه، اون کولرو روشن نکنن

این توضیح آخرماها تنبل نیستیم اتفاقا، من خودم شاگرد اول ارشد خواجه نصیر بودم تنبل بودیم از خدامون بود از شماها کنکور بگیرن جمعیت کم شه برا شیش ماه بعد ما

من: من شمارو نمیشناسم، شما هم منو ولی حاضرین بعد از کنکور شماره پرونده کارنامه مون رو بزاریم تو گروه اگه هرکی رتبش بالای ۱۵۰ بود قبول کنیم برنامه مناسبی نداره؟ دست بالا گرفتم اگه دوستمون موافقت کنن رتبه بالای ۵۰ یا ۱۰۰ یا هرچی ایشون بگن من قبول دارم بزار یه بار برا همیشه معلوم شه مخالفا بی برنامه هستن یا نه همش غر غر و شانتاژ که نمیشه با سهمیه و توصیه هم میشه رفت دانشگاه، منم پشت در میمونم ولی اینجوری معلوم میشه تو این مملکت بیسوادا تصمیم میگیرن یا متخصص

بعد از کنکور هم جو تقلب و پروتکل بعداشتی بود من گفتم: بچه ها بیاین جو رو برا ارشد کارشناسی خراب نکنیم اگه حتی گوشی هم داشته باشی وقت برا سرچ نیست

و کسی که خونده تقلب نمیکنه همین الان بیست نفری دوساعته ما نمیتونیم سر سوال یک به توافق برسیم  همون طور که ما دوست داشتیم ازمون برگزار بشه اونها هم منتظرن نتیجه زحمتشون رو ببینن

تخمین درصد اولیه هم 50%