فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

امام زاده یحیی

امروز رفتم محله امامزاده یحیی

 یه محله قدیمی با یه خیابون کوچه باریک که ماشینها به زور از بغل هم عبور می کردن

 یکی دوتا پارک کوچولو با فضای سبز محدود تو محل بود با بچه هایی که کسی نبود تابشون بده که بعدا معلوم شد بوده

امامزاده یحیی هم فقط از بیرون دیدم بخاطر کرونا تعطیل بود بزرگ پیرترین چنار تهران هم تو حیاتش در حال نابودی بود 

یکم بالاتر حمام نواب و خانه ای مدرس هم تو همون محل دیدم حمام بسته بود اما خانه موزه مدرس برای بازدید باز بود

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran جمعه 17 مرداد 1399 ساعت 08:24 https://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام،دلم برای اون چنار محصور شده سوخت

اره مراقبت نشده مونده بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.