فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

ترس

مکانیزم اصلی سرکوب تا اینجا که من دیدم بر اساس ترسه

فقط معترضها رو بترسون حالا با تیر اندازی هوایی فیگورهای باتوم به دست ها صدای بوغ و موتور و ...،

مردم تو خونه هم از مصادره اموال، از دست دادن شغل، بازداشت و ...

شایعه درست کن، اینا همه خودشون سپاهین، میزنن میکشن تجاوز میکنن بعضی مردم مریض و بیشعور هم ناخواسته این شایعات رو درست میکنن و بهش دامن میزنن 

نمیگم اینا نیست هست ولی در ابعاد خیلی کمتر از چیزی که میشنویم و اگه واقعا تو این ابعادی که میشنویم بود ایران یکپارچه قیام میشد

اینا اصلا بانک اطلاعات درست و درمونی ندارن که بخوان پیگیری کنن

تا حرف نزدی از حرف نزدن میترسی، تا بیرون نیومدی از بیرون اومد، از شعار دادن، باتوم خورد، اگه ادامه بدیم ترسمون حتی از گلوله پلاستیکی خوردن میریزه

از قدیم هم همین بوده یارو 100 هزار سپاه میبرده برای جنگ ولی طبل هم میزده که بترسونه طبل اثر نداره اگر نترسی

اتفاقا مکانیزم برده کردن مردم توسط ادیان هم همینه یارو دماغشو بگیری میمیره ولی با ترسوندن از خدا و جهنم چند میلیارد ادم رو زامبی کرده

ولی نکته ای که خیلی مهمه بجز اینکه نباید بترسید اینکه که اونا هم میترسن باید بترسونید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.