فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

یوفو

یکم راجع به یوفو بگم برای کسانی که الحمدالله بیشتر از من به "من و تو" اعتقاد دارند.

اولا این همه شما میشنوی آدم فضایی اینجا دیده شده اونجا دیده شده همش چرته هیچ مدرک معتبری دال بر دیده شده وجود نداره اما لجبازهایی هستند که عدم انتشار مدارک رو به محرمانگی ربط میدن. خوب آی کیو اگه محرمانه بود که نمیزاشتن این همه فیلم و مستند خلاف واقع ازش بسازن.

دوما اگه اونها انقدر به ما نزدیکن که هرچند وقت یکبار دیده میشن پس این ایستگاههای رادیویی برای دریافت فرکانس ارسالی از اونور کهکشان براچیه؟

سوم اصلا این آدم فضایی ها اگرم وجود داشته باشن با توجه به گسترگی فضا و زمان نسبت به تمدن های زنده انقدر کوچیکن که امکان ارتباط از بین میره.

به عنوان مثال عمر یک تمدن مثل انسانها در "نهایت" پونصد هزار ساله، که در برابر عمر 14 میلیارد سالی دنیا  یک سی هزامه تازه پر واضحه که ما تو قسمت عمده عمر تمدنمون توان برقراری هیچ گونه ارتباطی رو با بقیه نداشتیم. یعنی تقریبا میتونیم بگیم شاید اگه 30 هزار تمدن زنده دیگه تو این جهان بودن این احتمال وجود داشت که ما اصلا با هیچ کدوم اونا هم زمان نباشیم.

تازه اگه این تمدن ها انقدر زیادتر باشن که با چند تا از اونا همزمان باشیم، مشکل اندازه پیش میاد. ما امروزه میدونیم صدها میلیارد کهکشان مثل کهکشان راه شیری وجود داره، اگه فرض محال کنیم که ما تمام ابعاد این کهکشان با ضخامت هزار در قطر 100 هزار سال نوری رو بتونیم کنکاش کنیم، اگه بجای یک تمدن هم زمان صد میلیارد تمدن همزمان وجود داشته باشه بازم احتمال اینکه ما هیچ کدوم رو درک نکنیم وجود داره.

پس طبق اصل لانه کبوتری ممکنه سه هزار میلیارد تمدن با تکنولوژی سفر باسرعت نور وجود داشته باشند که هیچکدوم هیچکدوم رو نبینند.

حالا برو از ارابه خدایان و برخورد نزدیک از نوع سوم برام دلیل بیار. البته اونها سرگرمی های بسیار شیرینی هستند اما سند نیستن این آشغالهایی که تو مجله های خارجی ها مینویسن سند نیستن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.