فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

اینترنت قطع شد

اینترنت بخاطر گرونی بنزین قطع شد

بازی کنسل چت کنسل سرچ مقاله و آموزش تعطیل ترجمه تعطیل زندگی تعطیل

در عوض پارسی جو داشتیم که اسم خودمو سرچ میکردم نتیجه دومش گروه عارف بود یوزم که خودشم پیدا نمیکرد.

حتی به فکر مهاجرت افتادم


نظرات 2 + ارسال نظر

پس در واقع خیلی چیزها برای شما فرقی نمی کند.

اره دیگه
ایرانی یا غیر ایرانی اولویت نیست اولویت ارائه سرویس مناسبه
یعنی شما وقتی گوگل هست میری یوز سر میزنی؟ :)

حمیدرضا پنج‌شنبه 7 آذر 1398 ساعت 21:55 https://hamidhavaeji.blogsky.com/1398/09/07/post-8/

مثلا اگر همین موتورهای جست و جوگر داخلی خوب کار می کردند کار شما راه می افتاد و راضی می شدید؟

یک طوری سیستم های داخلی را به تمسخر می گیرید که انگار اگر درست کار می کردند کاملا موافق این قطعی اینترنت می شدید.

نه نرم افزار خوب ایرانی هم استفاده میکنم ولی نرم افزار مسخره ایرانی رو مسخره میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.