فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

چک

چکو میکشه برا پارچه فروش/ بدهیش رو میده یادش میره چکو بگیریه/ دو سال بعد موقع گرفتن وام میگن چک برگشتی داری

میره بانک میگن اقای اخر چکو برگشت زده/ زنگ میزنن آقای آخر لاشه رو بگیرن میگه من از تاجر نخ چکو گرفتم انم گفت برگشت بزن چکو بده من پولتو میدم

میگن تو برگشت زدی یا باید بیای رضایت بدی یا چکو بدی میگه نمیام چک مال بابامه مریضه نمیتونه بیاد

میرن سراغ تاجر نخ میبینن سکته کرده به دخترش میگن بجایی که خوشحال بشه دوتومنش زنده میشه میگه بعدا بررسی میکنم

میرن سراغ پارچه فروش میبینن مادرش مرده :|

حالا همین آدم پارسال با وجود این داستان چطوری وام گرفته؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.