فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

خودارضایی

علاوه بر احساس لذت جنسی، خودارضایی برای رهایی از تنش‌های جنسی به ویژه در هنگامی که شریک جنسی در دسترس نیست انجام می‌شود.

اینک اجماع پزشکی بر آن است که خودارضایی به لحاظ پزشکی سالم و به لحاظ روان‌شناختی عادت و رفتاری طبیعی و نرمال است.

در هزلیات سعدی معلم اخلاق شیخ اجل امده:

دی مردکی آب پشت می‌ریخت به دشت / می‌گفت و از این حدیث می درنگذشت

باری چو گناه‌کار می‌باید بود / هم در کف پاک به که در کون پلشت

روز جهانی خودارضایی رویدادی است که در بیست و هشتم ماه مه هر سال و برای پشتیبانی از حق طبیعی افراد برای انجام خودارضایی برگزار می‌گردد. نخستین رویداد روز جهانی خودارضایی به تاریخ ۷ می ۱۹۹۵ و پس از آن‌که فروشگاه گود وایبریشنز (سکس شاپی واقع در کالیفورنیا) با طرفداری از جنبش آزادی جنسی، این روز را به پاسداشت جراح کل ایالات متحده آمریکا خانم جویسلین الدرز، که رئیس‌جمهور وقت آمریکا، بیل کلینتون، وی را به سبب پشتیبانی از قرارگیری آموزش مسائل جنسی در کتب درسی دانش‌آموزان اخراج کرده بود، برگزار کرد. خانم الدرز در ۹ دسامبر ۱۹۹۴ از کارش اخراج شد.

ویکی

بدون منبع

وارن بافت چهارمین فرد ثروتمند جهان با ثروت بیش از 80میلیارد دلار تو مصاحبه‌ای اعلام کرد علت موفقی من جـ‌ق زدن بوده!!!

بزرگوار اعتراف کرده از 14سالگی بکوب میزده و بعد از جـ‌ق زدن یه تمرکز عجیبی پیدا میکرده و میتونسته راحت ایده‌هاش رو روی کاغذ بیاره و اگه جـ‌ق نبوده مجبور میشده به مواد مخدر رو بیاره!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.