فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

سوپر لیگ اروپا (پولدارا)

من فکر میکنم فوتبال نابود میشه

دیگه برد تیمهایی جوون و دوست داشتنی مثل پورتو و آژاکس رو نمیبینیم

همون کاری که سرمایه داری با مردم دنیا کرد تو فوتباله دیگه

هرکی پولدار تره بقیه رو استثمار کنه و هیچ شانسی برا استعداد و تلاش نمیمونه

همه برده سرمایه دارا شدیم

من خودم طرفدار پاریسم

ولی سوپر لیگ پولدارا به پاریس اهمیت بیشتری میده تا نسبت به آژاکس و ا اس رم

کلوب

برای من چمپیونزلیگ همان سوپرلیگ است که در آن هر بار مجبور نیستی با همان تیم های قبلی بازی کنی. البته این از نظر اقتصادی مهم است، اما چرا ما سیستمی ایجاد کنیم که لیورپول برای ده سال پیاپی مدام با رئال مادرید رو به رو شود؟ چه کسی می خواهد هر سال این را ببینند؟

گری نویل

آنها دارند به رقابتی می روند که دیگر نتوانند در آن سقوط کنند و حذف شوند؟ این مطلقا رسوایی است.

کروس

همه چیز همیشه بیشتر و سریع‌تر و درباره پول

ریو فردیناند

این اعلام جنگ به فوتبال است. ضدرقابتی بودن بر خلاف تمام چیزهایی است که فوتبال هست


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.