فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

استرس کنکور دکتری

بعضی وقتا نگاه میکنم میبینم این همه تلاش برای چی؟

خودم رو میکشم برای چی؟

داشتم فکر میکردم اگه قبول نشم چقدر ناراحت میشم

غصه از دست دادن چیزایی رو میخورم که مفت نمی ارزن

این همه استرس نتیجه دکتری برا چی

قبول نشم چی میشه مگه

عمرم رو گذاشتم تو این مسابقه ی همیشه

چقدر بده نمیتونیم از یه کفی مطمئن باشیم

نخوایم بخاطر بدست آوردن یه زندگی معمولی زندگیمون رو بدیم

این همه تلاش و استعداد و همت و بدبختی و پرهیز و 30 سال بخور نون و تره شده چی؟

با هدف ساختن زندگی انقدر دنبال چهارتا پیش نیاز دویدیم خودشون هدف شدن هیچ، زندگی رو هم دادیم رفت

البته تلاشم نمیکردیم یه جور دیگه زندگی از دست میرفت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.