فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

کمک و خودخواهی

+ باید کسی باشه که به خودش فکر نکنه

- تو به خودت فک نمی کنی

+ سخته بیانش. ببین من اگه بخوام به کسی کمک کنم باید خودم باشم باید خودم قوی باشم پس باید اول به خودم فکر کنم. بیاد یه بیس و بنیاد برا خودم شرایط اجتماعیم اعتقاداتم و ... بزارم که به اون تکیه کنم. حالا اگه کسی به کمکم نیاز داشته باشه تا اونجایی که اون بنیادهای منو ضعیف نکنه به خودم اهمیت نمیدم.

ولی اگه خواهرم به کمکم نیاز داشته باشه که اگه نیاز باشه بخاطرش شغلم رو از دست بدم حتما اینکارو نمیکنم

چون فرهنگ بدون شغل به خواهرش هم نمیتونه کمک کنه
این که اون حد چیه و گجاست مهمه
من حس میکنم برای اطرافیانم بیش تر از متوسط اهمیت قائلم و به خودم اهمیت نمیدم
ولی با حفظ اون شرایط.

یه عده ای حتی حاضر نیستن عادتای کوچیکشون رو تغییر بدن

یه عده ای هم تو رفاقت همه چیزو میزارن
من دوست ندارم اینطوری باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.