فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

فرماندهان جنگ

یه آمار من در آوردی از سرنوشت برخی فرماندهان جنگ

سید ابوالحسن بنی‌صدرخیانت کار
محمدعلی رجایی ترور
اکبر هاشمی رفسنجانی استخر فرح
حسن روحانی احتمالا به سرنوشت روسای جمهور پیشین
میرحسین موسوی خیانت کار
سید حسن فیروزآبادی برکناری احتمالا به دلیل حمایت از برجام
ولی‌الله فلاحی شهادت در سقوط هواپیما
علی صیاد شیرازی ترور مقابل در منزل
جواد فکوری شهادت در سقوط هواپیما
منصور ستاری شهادت در سقوط هواپیما
بهرام افضلی اعدام
یوسف کلاهدوز شهادت در سقوط هواپیما

به این لیست میشه بازم فرماندهان برگشته از آرمان یا ترور شده توسط ستون پنجمی رو اضافه  کرد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.