فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

کتاب من تصمیم گیری

برای تصمیم گرفتن نیازه که با همه مشورت کنی

آدمای مختلف سنای مختلف تجریه های مختلف

به قول انیشتین

ایستادن برشانه غولان


ولی باید دقت کنی

که هیچ کس تقریبا هیچچچچکس پیشنهادی که به دردتو بخوره نمیده همه اولویت های خودشونو دارن

که هیچچچچکس برای تو و تصمیماتت ارزشی قائل نیست یعنی یه زری میزنن پاش وای نمی ایستن

که هیچچچچکس اگه اشتباه بکنه مسئولیت اشتباهش رو به دوش نخواهد کشید و تو میمونی و اشتباه مردم

که هیچچچچکس هیچی نمیدونه حتی اگه مادرت باشه که از سه تا خوان قبلی بگذره اینجا میمونه چون نمیدونه شرایط و اولیت های تو چیه


پس با همه مشورت میکنم ولی تصمیم نهایی رو خودم میگیرم

به قول خودم

ترجیح میدم اشتباه خودم رو زندگی کنم تا علاقه دیگران

نظرات 1 + ارسال نظر
ziba سه‌شنبه 17 مهر 1397 ساعت 01:02

جمله ی آخرت خیلی خوب بود. جدی میگم.

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.