فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

قله توجال

امروز رفتم قله توچال


بر اساس پیشبینی gps گول مپ مسیر سه ساعته اما برای اولین بار مپ گوگل هم مسیر ر واشتباه میگفت هم زمان رو

خلاصه ساعت 7 از دربند شروع کردیم و پس از مدت کوتاهی گفم شدم. با پرس و جو به مسیر اصلی برگشتم که نا گهان با مسیر با شیب وحشت ناک مواجه شدم که خیلی هم طولانی بود و چند با پشیمون شدم و خواستم از یه مسیر ساده برگردم

ساعت 9:30 شیرپلا بودم و دست صورتم رو شستم و انرژی گرفتم و تصمیم گرفتم ادامه بدم از یکی پرسیدم پناه گاه بعدی کجاست گفت نیم ساعت دیگه امیری منم راه افتادم وسط راه عضلات کنار زانوم منقبض شده بود و حتی نمیتونستم سرپابایستم. و تا امیری که دو ساعت راه بود 10 با مجبور به توقف شیدم و قندم افتاد و اصلا یه وضعی تنها دلیلی که داشتم ادامه میدادم این بود که راه دیگه ای وجود نداشت

ساعت 12 رسیدم امیری آب و آدوقه ام هم تموم شده بود و اونجا هیچی برا خرید نبود خواستم بخوابم یه خانم آقایی مجبورم کردن باهاشون برم بالا و خیلی خوب و آروم راه میرفتم و خلاصه با کلی سختی به قله رسیدم که اونجا دماوند هم دیدم

و با تله کا بین برگشتم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.