فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

930815

هوش

اگه کسی خوب منچ بازی کنه باهوشه؟

اگه کسی شماره تلفن ها رو خوب حفظ کنه باهوشه؟

اگه کسی تو تست هوش موفق بشه باهوشه؟

یا اگه کسی راه زندگی رو درست شخصیت بده؟

اگه کسی خوب فوتبال بازی کنه باهوشه؟

به نظرم اون موارد بالا بیشتر مهارته تا هوش

میگه "المُؤمِنُ هُوَ الکَیِّسُ الفِطن" کیس یعنی باهوش و زیرک، ولی اگه کسی سر مردم کلاه بزاره باهوشه؟ یا کسی که بفهمه اگه کلاهبرداری کنه ضرر کرده؟ به نظرت شما کسی که شاگرد اول ارشد میشه میره دکتری و مقاله آی اس آی داره ولی با مادرش درست حرف نمیزنه باهوشه یا اون کارگر بیسوادی که قدر مادرش رو میدونه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا شنبه 27 آذر 1395 ساعت 11:36 http://www.alakidelkhosh.blogsky.com

سلام . ببخشید نظرتون رو تایید نکردم چون همونطور که حدس زدید میخوام وبلاگم ناشناس باشه اما در رابطه با دانشگاهم که من از این ترم تبریز اومدم و قبلا کردستان بودم. خیلی خوشحالم که وبلاگم به مخاطب هام انرژی مثبت میده.موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.