فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

شکل گیری یک انقلاب

دیروز بای اومد پایین دوباره گفت از عمملکردتون راضی نیستم و رهام و امیر مدیر میشن کنار آرمان. منم لام تا کام حرف نزدم نگاهشم نکردم بعد از جلسه رفتم رو مخ آرمان اونم رفته به بای گفته بود بای هم یه ساعت بعد از وقت اداری اومده بود پایین من نبودم گفته بود که امیر و رهام مدیر نیستند باید رای گیری بشه. منم امروز طی یک کودتای مخملی و لابیگری 9 از 14 رای برای سهیل و مشیر جمع کردم  هه هه. امیر و رهام رو کارد میزدی خونشون نمیومد. ولی ساعت 4 سهیل رو به عنوان نیروی مقیم وزارت خونه فرستادن تو باقالیا. حالا باید لابی رو با یه کاندیدای دیگه باید ادامه بدیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.