فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

رنک کتاب

قرآن ـ حافظ ـ انجیل ـ شاهنامه ـ 4

غزلیان بوستان و گلستان سعدی ـ غزلیات مولانا ـ گلشن راز ـ رباعیات خیام ـ 6

قلعه حیوانات ـ شازده کوچولو ـ خداوند الموت ـ خواجه تاج دار ـ فیه ما فیه ـ مجموعه شریعتی ـ ماهی سیاه کوچولو ـ منطق الطیر ـ کتب کوچک فلسفه ـ تاریخچه زمان ـ 10

دیوان پروین ـ قواعد بازی ـ چه کسی پنیر مرا جابجا کرد ـ محفل فیلسوفان خاموش ـ حماسه حسینی ـ داستان های کوتاه تولستوی ـ جنگ و صلح ـ ارابه های خدایان ـ 8

دوقرن سکوت ـ شهریار ـ  24 قانون به دست آوردن قدرت ـ 24قانون حفظ قدرت ـ سرگدشت فلسفه ـ امام حسین و ایران ـ کلیله و دمنه ـ 7

هشت کتاب سهراب ـ رساله ـ نهج البلاغه ـ 5 داستان جلال آل احمد ـ یک دوتا از شکسپیر  ـ خمسه نظامی ـ در آستانه ـ جهان در ‍پوست گردو ـ 8

ضیافت ـ اخلاق ناصری ـ داستان راستان ـ روح عرفانی روح الله ـ  4

 خدمات متقابل اسلام و ایران ـ ولایت فقیه ـ 2

غورباقه را قورت بده ـ وصایای امام ـ حجاب ـ صحیفه سجادیه ـ این کتاب را بسوزان و به ... ـ  5

10ـ بوف کور ـ کیمیاگر ـ نمایشنامه در جستجوی زمان از دست رفته ـ 3

جمع 56

نظرات 1 + ارسال نظر
ziba دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 13:25

سلام مرسی که کتاب معرفی میکنی. من چند وقت پیش یه کتاب خوندم به اسم "سه شنبه ها با موری" نوشته ی "میچ البوم" . کتاب خوبیه.

مرسی که میخونین!!! هیچ فکر نمیکردم کسی بیاد وبلاگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.