فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مردم ایران

در هفته ای که گذشت یکی از نمایندگان محافظه کار مجلس فدرال کانادا، خطاب به استفن دیون وزیر امور خارجه این کشور می گوید:"ایران می‌خواهد اسرائیل را نابود کند، ایران مردم خودش را شکنجه می دهد و به زندان می‌اندازد، ایران از تروریسم در سرتاسر دنیا حمایت می‌کند و می‌خواهد به یک قدرتِ اتمی‌ تبدیل شود، آیا وزیر می تواند به ما بگوید که چه چیزی را درباره ایران دوست دارد؟" و وزیر امور خارجه کانادا در یک جمله کوتاه جواب او را می دهد: "من مردم ایران را دوست دارم." جوابی که با استقبال گسترده ای از سوی دیگر نمایندگان مواجه می شود.

منبع فیض بوق به نقل از رادیو فردا. ویدیوش رو دیدم

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسین سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 22:07 http://www.doniayejalebeman2.blogfa.com

آفرین به وزیر امور خارجه آمریکا!
اون نمایندهه هم دست من بیوفته خفش می کنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.