فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

الهام

یکی از دلایل من برای مسلمون بودن پیروی از افرادی مثل مولانا حافظ سعدی خیام عطار و... است.

سوالی که پیش میاد اینکه آیا اینا اصلا مسلمون بودن؟

جواب اینه که مهم نیست چون ما نمیخوام دنبال خودشون بریم در عوض میخوایم دنبال حرفایی که زدن بریم...

پس سوال بهتر اینه که آیا منشا الهام اینا اسلامه؟

جواب اینه که نه اما منشا الهام اینها مشخصا با منشا الهام اسلام یکیه!!!

چرا؟ چون اسلام اولین کسی نیست که این حرفا رو زده اگه نخوایم بگیم انجیل هم به همین منشا نگاه میکرده چون اونم مذهبیه باید بگیم حتی فلاسفه قبل از هر دوشون مثل افلاطون هم به همونجا نگاه میکردن.

فقط بحث اینه که همه جلو این آفتاب بودن اما هرکی به اندازه معرفتش برداشته که اهمیتی هم نداره ماهم به همونجا نگاه میکنیم فکر کنم یه چیزی تو مایه های فطرت باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.