فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

برسرک

یه مانگا ژاپنی به پیشنهاد یکی از دوستان البته من یه فیلم سینمایی انیمیشنش سه گانه رو ازش دیدم. فیلم جالبی بود روایتش خوب بود و تماشاگر رو نه میداشت اما حتی تا آخر قسمت سوم انگار منتظر یه چیزی هستی که اتفاق نمیفته و آخرش هم نوشت این تازه شروع داستانه!!! پس بقیش رو از کجا ببینم؟ در هر صورت یه انیمیشن که اولش خیلی عادی داره داستان یه جنگ رو خیلی عادی توضیح میده البته از همون اول خشونتش خیلی زیاده ولی هرچی پیش میری فاکتور های جنسی و ماوراییش هم بیشتر میشه البته تلفیق این دوتا تو یه فضای سوررئال توهمی به اضافه بدون ته تموم شدن داستان باعث گیج شدن مخاطب میشه.

باید از انتخاب زاویه و نوع حرکت فیلمبرداری به عنوان یه نکته شاخص این انیمیشن نام برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.