فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

ژوراسیک

امروز رفتم پارک ژوارسیک جای خوبی بود با عروسک بیست سی تا دایناسور و جک و جونور که یکمی حرکتم میکردن. تو میدان بهرود بالای سعادت آباد. قشنگ بود ارزش یه بار رفتن رو داره. یه چیزایی یاد گرفتم مثلا دایناسورها تو دوره تریاس بوجود اومدن و دوره ژوراسیک ادامه داشتن و تو کرتاسه از بین رفتن. سرعتشون بین 30 تا 60 کیلومتر درساعته. ترجمه اسماشون خیلی مسخرس مثل گاو گوشت خوار، سوسمار غیر متعارف، سه شاخ رو صورت یا ... . اینکه همشون تو اروپا و آمریکا مردن البته این به این معنی نیست که فقط اونجا زندگی میکردن معنیش اینه که اونا دانشمند دارن یه استخون میبینن میرن تحقیق میکنن میفهمن این داناسور بوده برا دوره کرتاسه اما تو کرمونشاه استخون ببینیم به جای گرز زیر صندلی راننده برا دعوا برش میداریم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.