فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

حال

حال ندارم بنویسم شب احیا خوب بود و دوهزار فحش که میخورم هرشب. دیوانه ها به همه سنگ پرت میکنن.

نظرات 2 + ارسال نظر
n!k دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 10:32 http://nikava.blogfa.com

من اینو نگرفتم

شخصیه خاطرات روزمره خودمه چیز به درد بخوریم نیست

چیزی به من یاد بده . . . یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 19:58

:)))))) غش کردم از خنده... دقیقا می دونم چی گفتی. بیخیال توجه نکن.
البته یه چیزی بگم... افرادی که هی فحش میدن به یه قشر خاص(خودت میدونی چی میگم) به خاطر آسیب هایی بوده که از طرف اون ها دیدند. یا از طرف اونا یا از طرف کسانی که خودشون رو (...) می نامند.
اصصصلا کم نیستند افرادی که به اسم (...) وحشتناک ترین آزار های روحی رو به مردم وارد می کنند.
اما با همه ی این ها حق با تو هستش و منم با این همه سنگ پرت کردن موافق نیستم.کلا با سنگ پرت کردن موافق نیستم. حالا گاهی خودمم پرت می کنما :)))
منتها بستگی به آدمش داره. بعضیا مثل همونایی که می دونی اصصصلا اعصاب ندارن هر شب می بندند به رگبار.
:)))))

منم سنگ میندازم زیادم میندازم اما هر شب دیگه نه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.