فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

تغییر

به رفتن عادت کردم. قبلا اینطوری نبودم یه جا که میموندم عادت میکردم. الان شاید انقدر جابجا شدم چسبندگیم کم شده، شاید انقدر کم طاقت شدم.

دارم خوش اخلاق میشم و کم توقع. امیدوارتر شدم ش دعا کنین برام.

اگه دیدی کسی که پشت سر همه پیش تو غیبت میکنه پشت سرت غیبت کرد و تعجب کردی یه جای کارت میلنگه!!!

کاشکی میدونستم چرا بعضیا از گروه های بزرگ مردم متنفرند؟ یعنی یه هو میگه مثلا همه چه میدونم مهندسا نفهمن. و حتی معیارشون یه محک واقعی نیست و فقط و فقط اعتقاد خودشونه. مثلا میگه اینایی که به کلینتون رای دادن یه مشت احمق و بیسوادن بعد میبینه اه با سوادها هم به کلینتون رای دادن میگه باسوادها هم نفهمن!!!

البته در آخر باید گفت

گفتمش سلسله زلف بتان از پی چیست                            گفت حافظ گله‌ای از دل شیدا می‌کرد


نظرات 1 + ارسال نظر
چیزی به من یاد بده . . . یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 20:02

بابا جان طرف (همونی که می دونی) هر شب میومد خونه ی ما می گفت: همه دزدن
:))))))))))))))))))))))))
هر شبااااااااا
حالا میخوای باور کن می خوای نکن. باور می کنی دیگه خودت شاهدی

باور میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.