فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

اصلا من خوبم

اساسا هرکی میگه صلح طلب باش یَک پدرسوخته ایه که میخواد بی دردسر به بقیه حکومت کنه و دنبال مخالف آروم میگرده. مثل انگلیس که سبک مبارزه گاندی رو تبلیغ میکنه!!! بعد مستند میسازه به اسم "تروریسم بین الملل این قسمت چگوارا"

به قول شاعر

کی گفته این دنیا جای منازعه نیست    بجنگ و تجربه کن شکست فاجعه نیست

مثل اون کثافتی که امروز به من میگه آروم باش فقط چون میدونه در غیر این صورت براش دردسر میشم. صبر داشته باش بزار زمان حلش کنه. هه هه برو عامو مگه من چلاقم که زمان حلش کنه خودم حلش میکنم

i can do it

چند وقته متوجه شدم هرکی جم میخوره حالش رو میگیرم... البته چند وقته متوجه شدم، وگرنه خیلی وقته اینجوریم

خوبه همه اینجوری نیستن وگرنه هر روز با سر شکسته باید میومد خونه

بلند شو پدر هرکی فکر میکنی داره حق آدمارو میخوره درار. فقط دقت کن این کار رو باحس خوب شاد و پر انرژی انجام بده اگه اعصابت از این کار ناراحت میشه نکن.

از آروم و قابل پیش بودن، آروم و مهره دیگران بودن، اعتراض سکوت، خندم میگیره

بازی هرکی بخواد منو مهره قرار بده حتی به قیمت از بین رفتن خودم خراب میکنم

عاشق بازی خراب کردن و قافلگیر کردنم عاشق بازی خونی و پیشبینی کردنم. خودم رو دوباره دوست دارم بعد از مادرم و خدا. خدا رو دوست دارم هرچند آدم خوبی نیستم.

خدا شفام بده!!! فکر کردی نمیشه؟ زور خدا خیلی بیشتر از شدت بیماری منه :) ایمان بیار

نظرات 1 + ارسال نظر
n!k دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 05:20 http://nikava.blogfa.com

میرم برات یه لیوان آب بیارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.