فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

من سالوادور نیستم

یه آشغال واقعی، خوب کمدی لحظه که نشد فیلم، این سبک از خنده  رو میشه تو خنده بازار هم دید. لازم نیست فیلم بسازی. اطلاعات زیادی از آقای هادی ندارم. راجع به رضا عطاران خوب انتظار نمیدونم انتظارم ازش زیاد نیست هرچند فیلم خوب کم بازی نکرده و فیلم بد هم، که هیچکدوم از همکاریهاش با کاهانی رو نپسندیدم.

شروع فیلم با بازی مجری که هرچند فکر کنم برای واقعی تر شدن داستان استفاده شده اما به شدت به مصنوعی حسم کمک کرد. همون کاری که نجفزاده تو بادیگارد کرد.

داستان فیلم آدم رو متاسف میکرد که موضوع فیلمها چقدر به موضوعات فیلم فارسی های 40 سال پیش داره نزدیک میشه با این تفاوت که اون موقع اونا حداقل تکراری نبودن. بهروز وثوقی هم آدم خوبی بود.

سکانس فرار عطاران از دست آنجل لب ساحل و پرسجوی پلیس و تفاوت فرهنگی دست کمی از ماجرا آقای سفیر نداشت.

فیلم نامه صفر بود حتی نتونسته بود یه سخنرانی درست حسابی برای آخر فیلم دربیاره. یاد سخنرانی تاثیر گذار بهبود برای جشن رونمایی پیرهن تیم ملی تو پایتخت افتادم و چقدر فاصله زیاد بود. شوخی ها بدک نبودن آقای ایزدی صدا کردن یکتا ناصر هنوز تو فامیلای ما رواج داره، یا اینکه موقع مهمونی دعا کرد بریزن همه رو بگیرن!!!

موسیقی صفر، بازی رضا عطاران و یکتا ناصر خوب بود که رضا عطاران کارش رو بلنده... ...حتی سامبای تربتی. رضا عطاران برای اینکه ورود اقایان ممنوع رو تکرار کنه باید خیلی وسواسی تر کاراش رو انتخاب کنه. دختره بد بود و نقش پسره رو به منم میدادن بازی میکردم.

فضای فیلم شبیه رد کارپت نمیدونم واقعا دیدن یه خانم بی روسری انقدر برای تماشاگر ما هیجان انگیزه که این فیلم بره صدر؟ اگه به منه که یکتا ناصر خیلی بهتر از اون دخترست. البته خوب عوامل هم یه چرخی برزیل زدن حداقل برا اونا بد نشد. حضور ریوالدو مو به تنم سیخ کرد من عاشقشم یاد پاس گلش (پریدن از رو توپ) به رونالدو و اون شوتش که تو ریباند گل شد تو فینال 2002 برابر آلمان  افتادم.

اما وقتی فیلم تموم میشه هیچ حال خوبی نخواهی داشت اکه قبل از تموم شدنش سینما رو ترک نکرده باشی من خیلی مقاومم در برابر فیلم بد و معمولا حتی تا پایان تیتراژ سر جام میشینم اما امروز قبل از پایان فیلم به صورت کاملا ناخودآگاه نیمخیز شدم که برم.



نظرات 1 + ارسال نظر
n!k چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 12:33

استراحت مطلق هم ازین مسایل داشت
اینو فعلا ندیدم

+اینم یه شیوه شده برن خارج با زن روسری باز بیارن کنار بازیگرا که یک موقعیت خلق کنن و ازین مسایل .. هم یه استفادس هم یه سواستفاده به نظرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.