فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

پادکست

بهار آمد جوانی را پس از پیری زسر گیرم

کنار یار بنشینم زعمر خود ثمر گیرم

البته خوب بهار ما ظاهرا نادانتر از این حرفاست نمیدونم چرا تا حالا نیومده؟ ولی بدجوری حال زسرگیری جوانی دارم


به استقلالیه میگن چطوری هم صدر رو دادین هم دربی رو هم 4 رو؟ گفت: خوب ما مولتی تسکیم!!! من جای اتقلال بودم یه گل به خودمون میزدم حداقل 4 رو از دست نمیدادن. حالا من چجوری هم 4 رو نشون بدم هم 6 رو؟ یاد رونالدو افتادم وقتی پارسال پیارسال میخواست 15 گلی که تو لیگ قهرمانان زده بود رو نشون بده بیچاره خیلی سختش بود. ما بیچاره ها هم خیلی سختمونه


آها یادم افتاد که ملاک اینکه یه چیزی اسلامی باشه اسلامه نه اینکه حتما اون چیز هم منطقی باشه. اسلام منتظر تو واینساده تو بدو شاید برسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.