فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

جوان

سینما جوان زیر پل صدر یه سینما با بلیط 8 تومنی سه تا سالن از هم گسیخته یکی تو کوچه زیر زمین یکی طبقه اول یکی طبقه دوم. گیشه رو خیابون شریعتی و صدور بلیطای اینترنتی هم طبقه اول از دستگاه صدور بلیط. از لحظه ورود یه حس گیجی بهم دست داد زیاد حال سینما نداشت حال مرکز خرید هم نداشت نمیدونم فازش چی بود در هر صورت بلیط من برای سالن یک بود طبقه دوم. وارد سالن شدم ورودی پای پرده  بود و شیب سال زیاد بود منم بلیط رو ردیف 14 گرفته بودم تقریبا پرده یکم از افق پایینتر بود. کیفیت صدا و پرده خوب بود اما بعد از خاموش شدن چراغا معلوم شد دکور پلاستیکی براق دیوارها مانع ایجاد تاریکی کامل میشه خوب پردیس ملت بعد از خاموش شدن چراغ هیچی رو نمیشد دید. ولی در کل میشد توش فیلم دید. قبلا هم تنهایی فیلم دیده بودم اما در هر صورت حس جالبی نیست ولی خوب بالاخره بهانه ای هم داشتم من یه منتقدم هه هه. ولی وقتی رفتم تو سالن آدم تنها واقعا کم ندیدم مردم چه بیچاره شدن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.