فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

گوگوش

من که مذهبیم و حالم از هم جنسگراها به هم میخوره

اما گوگوش چه کلیپ قشنگی براشون درست کرده ما که به نظر خودمون حرفمون حقه نمیتونیم به این زیبایی بیانش کنیم این پدرسوخته ها چه هنرمندن!

شعر فوق العاده گوگوش فوق العاده کلیپ فوق العاده اصلا در حد لئون پروفشنال زیبا و در حد مظنونین همیشگی غافلگیر کننده

از این بیراهه تردید ، از این بنبست میترسم ، من از حسی که بین ماست ، هنوزم هست میترسم ،
که این راه روشن نیست ، منو مثل تو میدونم ، نگو باید برید از عشق ، نه میتونی  ، نه میتونم!
نه میتونیم برگردیم ، نه رد شیم از تو این بنبست ، منم میدونم این احساس ، نباید باشه اما هست !!
دارم میترسم از خوابی ، که شاید هردومون دیدیم ، از اینکه هردومون با هم خلاف کعبه چرخیدیم !!!
واسه کندن از این برزخ گریزی غیر دنیا نیست ، نمیدونم ولی شاید بهشت !!! اندازه ما نیست .

اینم بگم نمیدونم چطور این روشن فکرنماها میتونن ازدواج دوتا مرد رو بپذیرن اما با حجاب یه زن ـ اصلا حجاب درحد داعش ـ نمیتونن کنار بیان.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 12:48

آهنگ رو نشنیدم ولی واقعا شعرش قشنگه، باید یه تجدید نظر در مورد همجنسگراها بکنم :)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.