فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

سو کریزی

خوب یکی یکی دارن بچه هارو میندازن بیرون!

من دوست دارم افسارم دست خودم باشه...

یعنی ترجیح میدم خودم زندگیم رو خراب کنم تا اینکه بقیه درستش کنن، مادرم بحثش جداست ترجیح میدم اون خرابش کنه تا اینکه خودم درستش کنم

آره شنبه رفتم خودم خودم رو اخراج کنم دوست ندارم به دست یه احمق خط بخورم البته بجز اخراج ها از مدیریت هم کم شاکی نبودم

به جای هشت ده رفتم اما شیک کت شلوار ژل ساعت کیف یه همشهری هم خردیم تو کیف نذاشتم یعنی من دنبال کارم اینجا تمومه...

ولی آرمان مدیر مستقیمم خیلی حال داد خلاصه کلی تعریف و کلی مقدمه چینی برای مدیرخودش که این ساعت ده اومدن من با هماهنگی بوده! حرام

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 00:29

واقعا سو کریزی. فک کنم انقد تنها موندی دیوونه شدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.