فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

صندوقچه مرد مرده

داشتم فیلم میدیدم به خیال اینکه نقد فیلم دزدان دریایی کارائیب رو قبلا نوشتم اینم خیلی شبیه اونه دیگه نت برنداشتم. اومدم هرچی گشتم پیداش نکردم...

ولی در هر صورت یه پاپ کرن خوب بود داستان خوبی داشت و به نظرم از قبلیش بهتر بود خوب نمیشه از موزیک متن دیوانه کنندش چیزی نگفت جلوه های ویژه هم بهتر شده بود آره در مجموع فیلم بهتری از اولی بود. بازی جانی دپ مسحور کننده بود آدم باورش نمیشه این همون جان دلینجر دشمن ملت باشه کمدی بازیش عالی بود فقط تو سکانس شلیک به باروتهای منتظر بودم خطا بره.

بازی ها و کارگردانی سکانس پیدا کردن صندوق و درگیری بعدش مثل یه رقص گروهی زیبا بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
n!k دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 06:23 http://nikava.blogfa.com

چه جالب .. عالیه
میتونیم ازین به بعد راجبه این موضوع تبادل نظر کنیم .. یا به هم فیلم معرفی کنیم
اینو دیدین ؟ " بوچ کسیدی و ساندنس کید "

n!k شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 16:44 http://nikava.blogfa.com

گذاشتم توو نوبته دیدن ..

راستی نقد برای کجا مینویسید ؟

فیلم خوبیه نقد واسه دل خودم مینویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.