فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

کنترل

یکی هم هرجا میشینه از رذایل اخلاقی من میگه!! این تعارفیه، این وابستس، این فلان!!! جالبش اینجاست هرکی رو میبینه از فضایل خودش میگه که من دیگه دیگران رو قضاوت نمیکنم. وقتی هم بهش میگم نه اینطور نیست میگه تو در انکاری!!! هه هه

حالا اونم یادش رفته جدیدا میگه میخوام براش برم خاستگاری ولی این حزب اللهی میخواد!!! من گفتم؟؟ یا میگه این از هیچکی خوشش نمیاد!!! من؟؟ یا میگه این خیلی چیزه!!! این دیگه قشنگ ظلمه. یا میگه این بچه سال میخواد!!! آقا چند میگیری بیخیال ما شی. هه هه

اللهم اشف کل مریض

نظرات 2 + ارسال نظر
چیزی به من یاد بده . . . سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 20:17

لااااااااااااااااااااااااااایـــــــــــــــــــــــــــــــــــک
:))))

n!k جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 02:48 http://nikava.blogfa.com

ماذا فازش ؟
شیطونه میگه مام با قضاوت بشوریمشا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.