فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

شکر

حالم خوب نیست اما:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای علیرضا پناهیان که یکی از سخنرانان بنام و مشهور هستند به ما پیشنهاد کردند و آن این است:شما می توانید به مدت 20الی 30دقیه وقت بگذارید و روی یک کاغذ نعمت هایی را که خداوند به شما داده است را بنویسید جلویش یادداشت کنید خدایا تو را شکر می گویم. بعد از این که نوشتنتان تمام شد خواهید دید که آرامش عجیبی پیدا کردید.

آره

خدا رو شکر برای اینکه سالمم بدون اینکه هیچ وقت ورزش کنم همیشه از نعمت سلامتی برخوردار بودم

خدیا شکرت برای خانواده ام برای مادرم

خدایا شکرت برای نیمه آبرویی که بهم دادی

خدایا شکر برای اینکه بهم انقدر هوش دادی که بتونم تو روابط اجتماعیم موثر و هشیار و محبوب باشم

خدایا شکرت برای نعمت بزرگ تحصیل که واقعا شرایطش برای همه هرچند علاقه یا استعدادش رو داشته باشند فراهم نیست

خدایا شکرت که هم یه سقف بالای سرمه هم شغل مناسب دارم

خدایا شکرت برای دوستان خوبی که دارم و من رو تو مسیر درست زندگی بعضی موقع ها حتی مجبور میکنند

خدایا شکرت برای قم و اردو راهیان و امام زاده علی اکبر

خدایا شکرت برای اینکه نیازمند مالی نیستم

خدایا عاشقتم خدایا شکرت که هستی

خدایا شکرت که اینجام

خدایا شکر که از لحاظ روحی نعمت های بزرگی مثل قناعت و صبر و ... بهم عنایت کردی

خدایا شکرت برای ظاهر غلط اندازم!!! شوخی میکنم

خدایاشکر برای هوای بهار و کاخ گلستان

خدایا شکرت برای امنیتی که تو زندگی دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
چیزی به من یاد بده . . . شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 13:29

از ته دلم برات آروزی سلامتی و موفقیت های بیشتر و بیشتر داااااارم
:)

:-) سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 12:33

فکر خوبیه واسه روزای سخت...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.