فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

بخندیم

نمودار امید به زندگیم نشسته گوشه اتاق داره چاوشی گوش میده. خیلی واسش نگرانم.


از بهارستان رد شدم جلوی مجلس یه بنر زده بودن نوشته بود: با مدیریت جدید.


حالا که نتایج رای گیری تو تهران مشخص شده، باید جهت رانندگی توی ایران رو عوض کنیم. همه به لیست انگلیسی رای دادن، فرمون ماشینها هم بیاد سمت راست.


مردم از ننه باباشون ویلا و ماشین و پول به ارث می برن، من از بابام صافی کف پا به ارث بردم از مامانم آلرژی!


حداد عادل left the group.


شما شامپو وقتی تموم میشه آبش نمی‌کنید دوباره مصرف کنین؟ من آب معدنی هم‌ دوباره توش آب میریزم که یهو مواد معدنیش‌ نچسبیده باشه به بطری.


بهترین راه واسه تشخیص این که تو ترمینال جنوب گوشیتو زدن اینه که هنزفری بذاری بذاری گوشت آهنگ پلی کنی. هر وقت صدا قطع شد یعنی گوشیتو بردن.


زمان هیتلر یهودیا هرچقد هم عصبانی میشدن نمیتونستن از کوره در برن.


نظرات 2 + ارسال نظر
چیزی به من یاد بده . . . پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 19:10

:))))

دلم واسه خط آخر سوخت :(

یک دختر بیکار چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 22:47 http://hve77.blogsky.com


:)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.