فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

اخراج

روزای اول مهندس اومد گفت ما اینجا اصلا کسی رو اخراج نمیکنیم تو این دوزده سال که شرکت راه افتاده فقط یک مورد اخراج داشتیم! ماهم خوشحال که جامون امنه.

یه رو صبح اومدیم سرکار دیدیم یکی از کارشناسای ارشد شرکت نیست گفتم کو گفتن اخراج!!! به همین راحتی

یه روز بعد اومدن گفتن یکی از شعب شهرستان یه اشتباهی انجام داده مدیر شعبه و کارشناساشو یه جا با جاشون اخراج کرده به قول خود آقای مهندس اون شهرستان رو با خاک یکسان کرد!!! اه مگه نگفتی اخراج نمیکنی؟

یه روز دیگه اومدن گفت 4 نفر از این 10، 12 نفری که با ما اومدن سرکار اخراج!!! ای بابا اصلا مگه وقت کردین به اینا تذکر بدین که الان اخراجشون کردین تو کمتر از بیست روز؟ گفتن آره سه روز پیش تذکر گرفتن

خلاصه کنم که دیگه میدونستیم که هرکی اخطار بگیره سه روز بعد اخراجه و من امروز اخطار گرفتم هه هه!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
چیزی به من یاد بده . . . شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 20:32

:O
ای بابا . . .
کاش حداقل زجر کش نکنن.یا بگن بیا یا بگن نیا.
:|

خیلی خوشحالم که نظرتو میبینم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.