فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

روابط

میخوام یه حرفی بزنم که خودم میدونم حرف خوبی نیست ولی واقعیه میدونم. میدونید برای پیشرفت مهم نیست چقدر متخصص یا کار بلد باشید برای پیشرفت باید روابط قوی داشته باشی میدونی مثلا باید لباس خوب بپوشی یا حتی یکمی بیشرمانه تر باید خوشگل باشی! میدونی باید تا میتونی زیبا به نظر بیای نمیدونم کفش کیف ساعت عینک هرچی باید به چشم بیای. واقعیت اینکه که عقل مردم به چشمشونه البته اینکه هرکی تخصص داره به یه جایی میرسه رو انکار نمیکنم اصلا هرکی تخصص هم نداره گلیم خودشو از آب میکشه اما با این روش سریعتر رشد میکنی باید با مردم ارتباط قوی برقرار کنی کادو بدی یا هرکاری که برای یه جوان با غرور و انقلابی شرم آوره :)

نظرات 1 + ارسال نظر
:) جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 22:15

حرفتو قبول دارم اما...
مهم نیست دیگران چه جورین مهم اینه که تو کی هستی و چی دوست داری...

who are you?

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.