فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

فجر

عجب دهه مزخرفی سی سال برای جشنواره فجر عقده ای شدیم امسال که هم تهران بودم هم فیلم خوب کم نبود یه دونه هم ندیدم!!!

یکی میگه تستسترونت کمه میگم چی هست نشونه هاش چیه از کجا فهمیدی؟ میگه تو هنوز نشانه هاشو نداری...  من:| خو تو از کجا فهمیدی؟

یکی میگه میخوام زنگ بزنم نمیدونم طرف خوابه یا بیدار؟ میگم خوب اس بده. میگه آخه شمارشو ندارم!!! من :| خوب اسمش رو بگو از دفترچه تلفنت پیدا کنم. میگه آخه اسمشو نمیدونم!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
گلابی سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 22:41

جشنواره خیلی خوبی بود - فیلم خوب زیاد داشتیم

فاطمه شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 20:44 http://donyayekoochakeman.blogfa.com

این دومی من بودم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.