فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مصاحبه

امروز صبح رفتم همکاران سیستم خیلی شرکت بزرگ و خوبی بود شش هفت طبقه ساختمون بزرگ رفتم تو عالی همه جنتلمن بعد تو مصاحبه با یه خانم خوب روسریش هم زیاد براش مهم نبود بیمه همه چیز ردیف 1200 نفر پرسنل داشت ولی چند مرحله گزینش دیگه هم داشت خلاصه خوب جایی بود فقط بدیش حقوق کمش بود که یه تومن بود.

بعد رفتم پارک ساعی یه کتاب خنده دار از مجله ها گل آقا خوندم

بعد رفتم رشد صنعت پیشرو اول بایه آقایی مثل خاکی اما جوون تر مصاحبه عمومی خیلی خوبی داشتم بعد از کلی معطلی رفتم با کارشناس آی تی شون بحث مقاله و موازی سازی یارو اینا خوب بود ولی کسی میخواستن مایکروسافت بلد باشه

بعد از تاخیر قبلی جای آخر دیر رسیدم هوشمند ارتباط ره گشا آقاهه دیرش بود زیاد صحبت نکردیم ولی فکر کنم چون میزنم 2 2.5 رد میشم :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.