فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مصاحبه

هفته گذشته نهاد کتابخانه های عمومی م فاطمی ک نوربخش

خوب بود باوندپورم بود رئیسشون هم خانم خوبی بود راجع به مدرک و سوالی کلی مصاحبه معارف هم بعدا داشت کار خوب 2 میلیون

هفته گذشته  نمیدونم چی چی خ سردار جنگل

بد بود 3تا دخترو یه رئیس مرد گردن کلفت و از خود راضی اول یه سی # بعد دوتا اس کیو ال هیچی بلد بودم که حضور ذهن نداشتم اونم گفت خیلی به درد نمیخوری!!!

شنبه تارنماگستر م توحید خ باقرخان

خوب بود طرف زنگ زد کلی اطلاعات داد راجع به مصاحبه بعد رفتیم یارو کرمانشاهی بود با یه دوستش یکمی سوال پرسید جواب دادم و خوشش اومد

یکشنبه ایمن دابا پارسیان زعفرانیه اسد آباد

خوب بود چند نفری بودن و دوتا پسر بزرگتر از خودم آدمای خوب اومدن سوالایی پرسیدن و فقط گفتن حقوق یه تومن خیلی کم بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.